listopada 09, 2012

Zakupy promocyjne Yves Rocher i wymianka :) + mała dokładka w wymiance i pytanie do Was?







Przy zamówieniu książek z Weltbild w pudełku dostałam fajną ofertę na kosmetyki Yves Rocher, z której postanowiłam skorzystać. Akurat miałam na wykończeniu szampon, więc zamówiłam kolejne trzy. 

Szampon rewitalizujący 11,90 zamiast 14,90,
Szampon odżywczy do włosów suchych 9,90 zamiast 14,90,
Szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów 11,90  zamiast 14,90.
Dla mnie szampony tej firmy są najlepsze i uwielbiam to jakie moje włosy są po umyciu :)
W gratisie dostałam tusz do rzęs zwiększający objętość o wartości 49zł. Również w prezencie dostałam Wodę toaletową L'eau Comme une Evidence o wartości 140zł.


Do tego wymieniłam się z Bellitką na książki i oczywiście kosmetyki :) Książek mam już niezły zapas (bo 11 ksiażek) do zimy mam nadzieję, że mi wystarczy :)

A tu kosmetyki:

Ze wszystkiego jestem bardzo zadowolona :) podkłady sprawdzałam na dłoni są jasne i wydają się być idealne, ale sprawdzimy rano :D

Zapraszam Was do mojej wymianki, bo parę rzeczy jest tam nowych :) Może jesteście chętne, akurat mam teraz spory zapas kosmetyków, więc zawsze jest możliwość odkupienia i wiadomo negocjacji :)

I teraz pytanie do Was, dostałam kolejną świetną ofertę z Yves Rocher, nie dość, że kosmetyki wychodzą 40% taniej to do tego dostaje się prezenty: osoba, którą "zaproszę" 3 kosmetyczki o różnych rozmiarach (lub jakiś prezent niespodzianka), a ja bym dostała torbę na siłownię. Więc, może jest dziewczyna z Trójmiasta, która chciałaby na tej promocji skorzystać :)
To nie jest tak, że na kimś skorzystam, tylko skorzystamy oboje :D Jak nie to sama zamówię na kogoś  :) Jeżeli jest ktoś chętny to proszę o maila na adres po więcej szczegółów: justysiaa893@gmail.com

pozdrawiam,

36 komentarzy:

  1. Kiedyś sobie kupię chyba jeden szampon YR. Te podkład Dermablend jak jest jasny? To najśniejszy z Vichy z tej serii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy jest najjaśniejszy, ale po nałożeniu na rękę wydawał się być jasny, w opakowaniu wygląda na ciemny, ale pierwsze próby przede mną :)

      Usuń
    2. sprawdzałam dziś ten vichy to 35sand i na dłoni wydawał się jasny, ale na twarzy jest dość ciemny :)

      Usuń
  2. Najbardziej ciekawi mnie szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również, jak tylko przetestuję na pewno pojawi się recenzja

      Usuń
  3. Miałam ten szampon do włosów suchych i średnio mi podpasował. Nie lubię też zapachu tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  4. mam o paletkę z BeautyUk i lubię ją :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też dużo ofert od YR przychodzi, ale niedawno otrzymałam od nich już paczkę.
    Chociaż nie powiem, że ten szampon przeciw wypadaniu włosów mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale cuda zgarnęłaś. :) najbardziej jestem ciekawa... wszystkiego chyba. :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Szampony z YR są super. Szampon z wyciągiem z owsa pachnie obłędnie, ale go jeszcze nie używałam.
    Evidence jak dla mnie za słodki :)
    A tusz... jest moim odkryciem. Też go dostałam kiedyś w prezencie i podbił moje serce! A raczej rzęsy!
    Też dzisiaj wystawiałam notkę o zakupach w YR

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno już nie używałam kosmetyków z Yves Rocher, miałam kiedyś kartę stałego klienta ale potem zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. wielka szkoda, że nam ta wymianka nie wyszła, ta woda na ciebie czeka i czuje się samotna :P :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Z YR kupuję tylko żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zazdroszczę że już dotarła do Ciebie paczka z YR, ja na swoją niecierpliwie czekam ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za wymiankę, mam nadzieję, że będziesz zadowolona z kosmetyków :)
    Ja bransoletki nie zdejmuję, choć pójdę ją sobie skrócić o jedno "oczko", bo faktycznie duża trochę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam ani okazji ani chęci na zmniejszanie tej bransoletki. Niech Ci służy :)

      Usuń
  13. muszę koniecznie wypróbować szampony YR :) świetna wymianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. też dzisiaj zakupiłam szampony w YR:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś otagowana :)
    Zapraszam do zabawy.

    http://yasinisi.blogspot.com/2012/11/tag-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  16. te perfumy wg. mnie są cudowne i uzywam ich na specjalne okazje :))
    masz wspaniałego bloga! więc będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nigdy nic nie zamawiałam z YR. może w końcu pora ?:P

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiaam tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w trakcie używania tego stymulującego szamponu :) Bardzo fajnie działa, ale zapach mi przeszkadza :/ Dlatego zawsze sięgam po pachnące maski i odżywki po myciu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. ale sliczne te cienie i lakiery z wymianki :):)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger