listopada 05, 2012

O wszystkim i o niczym :)






Po tygodniowej nieobecności wróciłam :) Pierwsze co to muszę się pochwalić książkami, które upolowałam przez internet na stronie księgarni Weltbild. Otóż można było kupić tam książki po 9,90 zł. Tylko oferta trwała chyba do 31.10... Do tego przy zakupie 3 sztuk czwarta książka była za 1zł. Wzięłam 8 sztuk (na spółkę z siostrą). Odebrałam sobie w księgarni i nie musiałam płacić za wysyłkę, ale na dostawę do niej musiałam czekać tydzień czasu... Za te wszystkie książki zapłaciłam 66zł :)

Kolejna paczuszka, którą zastałam po moim przyjeździe była z firmy Dermedic.

Na ich FB wygrałam maskę nawilżającą Hydrain3 oraz jak widać dostałam trochę próbeczek :)


Kolejny zakup to olejki zapachowe kupione z biedronce - ostatnia sztuka została :) Bardzo się cieszę, że udało mi się je kupić... Cena to chyba 13,99 zł.

I dziś musiałam pójść po nowe buty na zimową jesień ;) Te są bardzo cieplutkie i śliczne kosztowały 129zł.

Będąc w naturze po dwufazówkę z Bielendy (moja ulubiona ♥) skusiłam się na lakier z Kobo, mam nadzieje, że dobrze kryje :)

A gdzie byłam jak mnie nie było?
Najpierw podróż Polskim Busem z Gdańska do Warszawy, wszystko pięknie ładnie, poczęstunek, kawka, herbatka, potem lody :) Super :) Tylko potem przesiadaliśmy się na Polski Bus z Warszawy do Białegostoku, to kompletnie inna bajka. Tłok, jeden się pcha na drugiego, kierowca gburowaty, do tego jechał jak jakiś ziemniak: gaz, hamulec, gaz, hamulec...
Wracaliśmy już pociągiem, ale oczywiście ja jak to ja musiałam coś zrobić i na korytarzu odstawał kawałek metalu. Tłum ludzi a ja co, przejechałam spodniami i dziura gotowa...

Przy okazji widać moją nową ciepłą kurtałkę, niby narciarska, ale będę w niej popylać teraz ;D Zapłaciłam za nią 150zł.

Na gruperze jest fajna promocja na buty Pumy, ja oczywiście skorzystałam, bardzo mi akurat pasuje, bo chciałam kupić odpowiednie buty na fitness. LINK

 

A w paczuszce z Weltbild dostałam fajną ofertę zniżkową na zakupy w Yves Rocher, jak tylko dostanę paczuszkę na pewno pojawi się post :)

pozdrawiam,

43 komentarze:

  1. Świetna promocja, choć ja ostatnio upolowałam książki za 5zł;) Biblioteka bogatsza o 5 książek a u mnie wciąż brak czasu by je przeczytać;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też udało się upolować za 5zł, ale tej okazji nie mogłam przepuścić ;D

      Usuń
  2. o jestem ciekawa tej maski , ale zakupy świetne , zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo się u ciebie działo :) tyyyleee książek <3 sprawdź koniecznie maila bo napisałam z małą propozycją ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę się działo, jak to zawsze na Święto Zmarłych :)

      Usuń
  4. Niezły zapas książek - w zimowe wieczory nuda u Ciebie nie zagości. Ja płyn z Bielendy oddałam mamie - nie przypasował mi :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tyle wieczory, co bardziej nuda w autobusie podczas jazdy na zajęcia :)

      Usuń
  5. ja też skorzystałam z tej promocji weltbild:) i w moim zamówieniu też znalazła się pozycja 'jedenaście' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, dzięki Tobie dowiedziałam się o tej promocji :D

      Usuń
  6. lakiery z kobo są podobno niezłe. znajomej na urodziny kupiłam różowy i zadowolona jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie kupiłaś buty?;) Oooo! też tak kiedyś rozerwałam spodnie... o gwóźdź, ale poszły do krawcowej i do tej pory mi służą ;)
    no i oczywiście ciekawa jestem lakieeeru :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty kupiłam w Gdyńskim sklepie, ale nie pamiętam jak się nazywa...
      Co do spodni to chciałam je jeszcze bardziej poprzecierać, ale może rzeczywiście oddałabym je do krawcowej :)

      Usuń
  8. ale dużo książek , miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawa jestem czy spodoba Ci się "Bezimienna" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja młodsza siostra ją zamówiła, ale mam nadzieję, że i mi się spodoba :)

      Usuń
  10. noo okazja z książkami przednia - ja jakoś nie jestem przekonan do welbilda ale tylko pod względem przejrzystości ja się tam gubię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze zamówienie u nich, ale na przesyłkę trochę za długo musiałam czekać... Wolę kupować w mojej sprawdzonej księgarni, gdzie książki są o połowę tańsze

      Usuń
  11. Ła, były olejki zapachowe w Biedronce i ja nie wiedziałam? :(

    Promocja na ksiązki godna !

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne zakupy i ile książek! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne zakupy :) Tylko spodni szkoda

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna okazja z tymi książkami :)
    mnie w piątek czeka podróż pociągiem i mam nadzieję, że moje spodnie wyjdą z tego cało :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, ze buty masz swietne ;) Pozdrawiam i zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też lubię dwufazówkę z Bielendy :)
    Podoba mi się ta kurtka, poluję na taką , bo może uda mi się wyjazd w góry zimą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. tyle czytam o tej Bielendzie że chyba sama się w końcu skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham czytać książki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam tą promocję na Weltbild, ale ja nie jestem molem książkowym więc się nie skusiłam ;p
    Fajne buty ;)
    Co do dwufazówki Bielendy - u mnie się nie sprawdza, głównie rozmazuje. Lepsza jest dwufaza od Lirene.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe książki i fajne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne zakupy ja tez chciałam sobie kupić te olejk,ale nie byłam ostatnio w biedronce ;(

    OdpowiedzUsuń
  22. Sporo do czytania masz. ; )
    ładne buty! : )

    OdpowiedzUsuń
  23. no no super zakupy:)
    buty super

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszczę Dermedic'u
    chętnie bym wypróbowała :)

    ostatnio nie mam czasu na książki, bo wolny czas poświęcam głównie blogowaniu :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio w Weltbild masa ciekawych promocji :-) Z Mężem dzielimy pasję do czytania i "wyhaczyliśmy" ostatnio dwie książki warte 70zł, a każda kosztowała jedyne 14.90 :-)
    A ostatnio czytam Efekt Lucyfera Philipa Zimbardo- jeśli choć troszkę interesuje Cię psychologia- polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne te zimowe buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. książkowy mól z Ciebie :) ja również lubię czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam bardzo podobne buty z zeszlego sezonu i sobie je chwalę..., a niedawno upolowalam buty pumy na fitness i są b.wygodne!

    OdpowiedzUsuń
  29. swietne zakupy :D dobrze ze dziura nie na tylku :O :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger