listopada 13, 2012

Naturalne fale ? hot or not







Ah jakbym chciała mieć proste włosy... 
Nie lubię mieć loków na głowie, ale co mam zrobić jak mam taki typ włosów? 

Postanowiłam spróbować troszkę podkręcić naturalnie loki... W jaki sposób?

Umyłam głowę i gdy troszkę podeschły podzieliłam je na cztery części i zwinęłam dokładnie w koczki. Miałam je na głowie około godzinę i rozluźniłam koczki i oto co otrzymałam (nie rozczesywałam włosów).



Tu po rozczesaniu

Dziwne, że na każdym zdjęciu wyszedł inny kolor włosów... Najbardziej "moje" są na 2 zdjęciu i na tych poniżej :)

po podkręceniu w naturalny sposób
A tak wyglądają moje włosy jak je tylko wysuszę
























I jak Wam się podoba? Które lepsze? :)

Zapraszam przy okazji na mój Facebook, trwa rozdanie... :)

pozdrawiam,

38 komentarzy:

  1. Ja właściwie robię tak codziennie. Po obudzeniu spryskuję włosy lekką odżywką w sprayu, zawijam w ślimaczka, myję się, jem śniadanie, ubieram, maluję itd. Przed samym wyjściem rozpuszczam włosy, przeczesuję palcami i mam w miarę podobne fale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja nie jestem pewna, czy mi te loki pasują... ostatnio tylko związuję włosy, bo jak je tylko wysuszę to po wyjściu na deszcz zaraz jest każdy w swoją stronę...

      Usuń
  2. I tak i tak mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. z miłą chęcią się zamienię i oddam naturalnie proste za loki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam naturalne loki, chciałabym mieć włosy:) Pozdrawiam ciepło, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak i tak bardzo mi się podoba. W końcu ładnemu we wszystkim ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I tak i tak masz bardzo ładne włosy i wyglądasz pięknie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba w prostych Ci ładniej (przy czym w falach nie jest Ci brzydko), a może to kwestia przyzwyczajenia. :) najlepsze naturalne, ale nie zawsze się je lubi. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie zawsze się lubi :) Ja za kręconymi nie przepadam, ale jak takie mam włosy to chyba czas się przyzwyczaić :)

      Usuń
  8. jak ja wielbiam takie wlosy u ludzi :) sama bym chciała takie, moje to strąki, z których nic się nie da zrobić ;D Pieknie Ci:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Co ja bym oddała za proste włosy :( Niestety moje się kręcą jak szalone ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, kiedyś prostowałam codziennie, ale za bardzo niszczyło to moje włosy

      Usuń
  10. świetnie te loczki wyszły, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skąd ja to znam... Mając falowane/kręcone hciałoby się mieć proste. Prostowłose podobno marzą o falach i loczkach ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) W sumie nie zawsze jest ta reguła spełniona, ale często tak jest :)

      Usuń
  12. bardzo ładnie Ci w kręconych :)

    OdpowiedzUsuń
  13. z racji tego że mam proste włosy, uwielbiam loczki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie Ci zarówno w prostych jak i w kręconych:)

    ja też będę musiała udać się na odwyk zakupowy:P już czuję w kościach jak będzie mi ciężko nic nie kupować:P

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie w falach, tym bardziej, że fale/loki są teraz w modzie.
    Jeśli włosy naturalnie Ci się kręcą, choćby minimalnie, możesz spróbować wyciągnąć z nich prawdziwe, śliczne loki (ja na powrót próbuję o swoje zawalczyć) :]

    OdpowiedzUsuń
  16. Naturalne fale są jak najbardziej HOT!! Pasują Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam naturalne fale,ja robię takie z warkoczy,z koczków mi się nie udają:D

    OdpowiedzUsuń
  18. No pewnie, że hot :) też tak robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne te loki ;)

    zapraszam do mnie
    http://stylishmammy.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie Ci w tych loczkach ;)

    zapraszam do mnie na rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się wydaje że fale lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie HOT, zawsze chciałam mieć bardziej kręcone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne loki !
    W ogóle uwielbiam loki fale itp :)

    A Ty masz niestypową , wspaniałą urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale ci slicznie wyszly te podkrecone :D ja kiedys marzylam aby takie miec ale teraz tez mam faze na proste wlosy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger