listopada 29, 2012

Essie Topless & barefoot 744







Niedawno na allegro udało mi się zakupić mój pierwszy lakier Essie. Nie wiedziałam, że w SuperPharmie była na nie fajna promocja, dowiedziałam się dopiero po promocji, gdy SuperPharm otworzyli w Gdyni. Niestety... Postanowiłam sobie zrekompensować to szukając na allegro, tam też tanio nie stoją. Dla mnie to troszkę drogo 35zł na lakier, więc poszukałam i kupiłam za 23zł o cudownym kolorze. Jest idealny :)

Jedna warstwa lakieru
 Dwie warstwy

Jak widać na zdjęciach czasami kolor jest przekłamany. Nie wpada w róż, jest cielisty :)

Nie do końca podoba mi się pędzelek, jest bardzo mały, do tego lakier jest rzadki tworzy smugi, których potem i tak nie widać na szczęście. Kryje idealnie, nie ma żadnych prześwitów.

 Zadziwiło mnie to, że lakier tak szybko wysechł, nie spodziewałam się :)
Trwałość jest cudowna, nie liczę oczywiście jednego paznokcia, który mi się zaczął rozdwajać i tam lakier odprysnął się już na drugi dzień, ale pozostałe były nie ruszone, aż do zmycia (4 dni). Na pewno wytrzymałyby więcej, ale ten jeden odprysk nie dawał mi spokoju :) Dla mnie 4 dni to na prawdę niezły wynik, zazwyczaj na drugi dzień mam już pościerane końcówki.

Kolor zdecydowanie idealny na co dzień.

Co sądzę o Essie? Na pewno chcę więcej :)

pozdrawiam,

44 komentarze:

  1. kolor bardzo ładnie, lubię takie delikatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny kolor:) może też się pokuszę i poszukam na allegro taniej!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem, Ci że tak dużo taniej to tam nie ma... Bo z wysyłką 30zł, to wolę pójść i kupić w Superpharm, ale czasami dziewczyny wystawiają na allegro i można dobrze trafić :)

      Usuń
  3. Uwielbiam lakiery Essie za piękne kolory. Niestety z jakością to różnie u nich bywa, jedne odpryskują szybko, inne są nie do zdarcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mój pierwszy Essie, więc ciężko powiedzieć jak z trwałością pozostałych, ale ten jest świetny

      Usuń
  4. oj tak, tak... Kupisz, jeden, drugi, trzeci... :)
    bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. tez by mi sie jakis esiak przydal :) piekny!

    OdpowiedzUsuń
  6. a;e cudny! mmm
    nabrałam ochoty na taki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny, delikatny kolorek, może jak znajdę promocję, to się skuszę, bo dla mnie wydać 35zł na buteleczkę lakieru, to za dużo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem fajny, ale wolałabym, żeby był ciutkę ciemniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, ciemniejszym również bym nie pogardziła:)

      Usuń
  9. barrdzo przyjemny, barrrdzo mi się podoba :]

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny odcień, aż chce się go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo polubiłam się z lakierami essie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żadnego essie nie miałam na swoich paznokciach. Ten piękny -taki delikatny.
    Byłaś już SuperPharm w Gdyni?? Ja się tak wybieram jak sójka za morze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że byłam ;D Trzeba było zobaczyć co tam mają nowego :D

      Usuń
  13. Uwielbiam takie delikatne lakiery do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja chcę taki! właśnie takiego szukam jeśli jest bardziej cielisty niż różowy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor i jaki kryjący. Zdziwiło mnie, że po pierwszej warstwie już tak ładnie wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie cudne paznokcie!
    Też chcę takie ;)

    Zapraszam na konkurs - do wygrania bony na buty ;)
    Warto spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiedzialam, ze te lakiery są aż takie trwałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę sobie kupić jakiś taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny, kojarzy mi się z panną młodą;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Delikatny,naturalny,dziewczęcy,idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przesliczny odcien :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger