marca 01, 2014

ESSIE | Bobbbing for Baubles






Od kiedy otworzyli TKmaxx w Gdyni bywam tam dosyć często, głównie poszukuję tam perełek kosmetycznych, raz udało mi się kupić w świetnej cenie trzy lakiery Essie, w tym właśnie bobbingfor baubles. Jest to śliczny grafitowy kolor, którego brakowało w moim zbiorze :)

Jestem wielką fanką lakierów tej marki i jak nadarzy się jakaś okazja na kupienie ich w atrakcyjnej cenie to staram się kupić. Obecnie posiadam coś około 10 lakierów Essie, więc przedemną jeszcze długa droga aby zebrać większą kolekcję :D Uwielbiam je za trwałość i te piękne kolory, oczywiście i z tym nie jest inaczej...
Lakier nałożony w dwóch warstwach prezentuje się idealnie,w tym wypadku nawet jedna warstwa zapewnia dobre krycie. Schnie bardzo szybko i wytrzymuje na paznokciach z reguły od 3 do 5 dni. Ostatnio nosiłam ten lakier bez większych ubytków przez 5 dni, ale miałam już pościerane końcówki i w jednym brzydko odpryśnięte.
Jedyne co mi się nie podoba to to, że ma mały pędzelek. Kiedyś lubiłam, jednak teraz dużo łatwiej jest mi używać pędzelka większego.
Cena: ok. 35zł/szt
Dostępność: Superpharm, sklepy internetowe, douglas
Bardzo podoba mi się ten kolor, według mnie świetnie wyglądają takie ciemne kolory na paznokciach. A co do marki to ode mnie usłyszycie same ochy i achy, bo uwielbiam Essie :) 

Jeżeli chcecie zobaczyć inne lakiery Essie i nie tylko to zapraszam do zakładki lakierowo :)

pozdrawiam,


19 komentarzy:

  1. Piękny głęboki kolor ! Od jakiegoś czasu zastanawiam się na kupnem pierwszych essiaków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zwlekać :) Czasami są promocje w superpharm na lakiery Essie, a jak nie to nawet tanio można kupić w drogeriach internetowych

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor. Lubię granaty a ten jest naprawdę piękny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ale zdecydowanie to nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam lakiery ESSIE i takie odcienie na pazurkach zimową porą...

    OdpowiedzUsuń
  5. nazwa bombowa i kolorek też fajowy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przypomina mi Rimmel Punk Rock. Tylko Essie ma bardziej błyszczące wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda. Sama bym takim nie pogardziła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny kolor mimo ze ciemny

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię podziwiać ciemne kolory na cudzych paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciemne kolory to jest to! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny! lubię takie ciemne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy kolor, ale ta nazwa hehe niezla jest :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też jestem fanką esiaków :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ladnie sie prezentuje. Ale ja szczerze powiedziawszy nie miałam jak do tej pory żadnego lakieru z essie. Jakos nie jestem w stanie wydac 30 zl na lakier. Ale za to jestem w stanie zaplacic ponad 80 zl za podklad, och ironio losu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger