lipca 23, 2014

NOWOŚCI | Lipiec 2014







Jakoś nie planuję zakupów, ale często jest tak, że się nie planuje i o jest ;) Czasami są promocje, wobec których nie można przejść obojętnie.

I tak właśnie na pierwszy rzut idzie GOTI, czyli bransoletki. Oczywiście była na nie promocja - przy zakupie 3, jedna jest gratis.

Chwilę się zastanawiałam i wybrałam 3 według mnie najlepsze ;)
Najbardziej spodobała mi się niebieska, ma taki wyjątkowy kolor :)

Jako, że zostałam ambasadorką Le Petit Marseillais to otrzymałam paczuszkę z żelem pod prysznic o zapachu kwiatu pomarańczy oraz mleczko do ciała.

Ostatnio poszukiwałam dobrego eyelinera i postanowiłam zakupić eyeliner w żelu rimmela oraz wibo. Jak na razie oba sprawdzają się super.
W ramach współpacy z http://bioarea.com.pl/ otrzymałam żel pod prysznic Planeta Organica Avocado, który po prostu pokochałam od pierwszego użycia! Nie wiedziałam, że może tak prześlicznie pachnieć.
Również otrzymałam krem do przetestowania, ale to już od Pani Iwony dla mojej przyszłej teściowej :)

Ten produkt otrzymałam w czerwcu, ale nie miałam okazji pokazać. Jestem w trakcie testowania, jest to produkt do stosowania w solarium.

I na koniec zakupy w naturze, z czego dwie paletki Catrice kupione specjalnie dla Was :) Ale rozdanie będzie na FB w najbliższym czasie.


To takie podsumowanie czerwca i troszkę czerwca.
Czy coś Wam wpadło w oko? :)

pozdrawiam,



28 komentarzy:

  1. Z cieniami poszalałaś, ale trzeba przyznać wybrałaś fajne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ostatnio sporo oddałam siostrom, więc przydało się coś nowego :)

      Usuń
  2. Sporo nowości. Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te paletki z catrice ! Wlasnie mi przypomnialas ze tez miałam kupic : p

    OdpowiedzUsuń
  4. cuda :) bransoletki sa śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bransoletki boskie. Świetny wybór kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nowości i sporo tego ;) zaszalałaś.
    Uwielbiam te żele do golenia Satin Care, a płyn Rivala uczulił moje oczy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki przepiękne, paletki z Natury też, ma zestaw Marseillais, już drugi i bardzo lubię :)
    Miłego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cienie śliczne kolory a bransoletki rzeczywiście śliczne

    OdpowiedzUsuń
  9. dużo nowości:) śliczne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  10. życzę udanych testow i witam w klubie #AmbasadorkaLPM

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne nowości, jestem ciekawa tego żelowego eyelinera z Rimmel'a :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ile cudowności :) Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Błękitna bransoletka piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. oo DeBa :) ciekawe jak się sprawdzają te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniałe nowości, świetne bransoletki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ile dobroci <3 A bransoletki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bransoletki mają cudowne kolorki! :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne zakupy a paletki cieni z CATRICE mają fantastyczne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. żadnego produktu nie używałam


    ps.a u mnie? TRENDY W AKCESORIACH NA JESIEŃ/ZIMA 2014/15

    OdpowiedzUsuń
  20. też mam bransoletki Goti i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger