lipca 26, 2014

ANNABELLE MINERALS | Cienie, róż i korektor - moja opinia oraz swatche







O podkładach Annabelle Minerals pisalam już TUTAJ, dziś pora na drugą część, czyli na cienie do powiek, korektor oraz róż.

Kosmetyki mineralne są szczególnie polecane dla osób o cerze trądzikowej, gdyż zawarty w nich tlenek cynku oraz substancje o działaniu antybakteryjnym pozwalają zniwelować/zredukować niedoskonałości skóry. Co równie ważne - kosmetyki mineralne nie zatykają porów, więc można je stosować beż obawy, iż spowodują powstawanie stanów zapalnych lub zaskórników. Tutaj możecie poczytać więcej na temat kosmetyków mineralnych.
Kolory cieni mogłam sobie oczywiście wybrać, zdecydowałam się na kolory: Lolipop, Candy oraz Nougat. Nigdy nie miałam do czynienia z cieniami w sypkiej formie, wiec bałam się, że będą się osypywać. Co prawda troszeczkę się osypywały, ale nie jest to aż tak bardzo intensywne. Bardzo dobrze się je nakłada na powiekę, ładnie się rozprowadzają. Oczywiście z nałożoną bazą kolor jest bardziej wyrazisty. 

Niestety nie pokaże makijażu na powiece, bo aparat nie "widzi" w ogóle kolorów jasnych na powiece.

Otrzymałam również korektor w kolorze medium oraz róż i wybrałam go w kolorze ROSE.

Korektor oraz róż są w pełnowymiarowych opakowaniach, mają świetne zamknięcia i nic się nie wysypuje. Zawsze otwieram poprzez przekręcenie opakowania, wysypuję odrobinę na nakrętkę i za pomocą pędzla nakładam na twarz w formie suchej.

Korektor w tym kolorze jest troszeczkę za jasny, ale mimo wszystko używam go, bo nie kryje bardzo mocno, tylko delikatnie rozjaśnia. 
Wytrzymuje na twarzy cały dzień, w sumie dobrze stapia się z podkładem, nie odcina się za mocno.

Róż jest bardzo delikatny, tworzy na twarzy naturalny rumieniec, ciężko jest z nim przesadzić. Nakładanie również nie stanowi problemu mimo sypkiej formy. Na twarzy utrzymuje się cały dzień, jednak pod koniec troszeczkę traci na intensywności.






Z wielką przyjemnością używam tych kosmetyków i pozostanę im wierna na dłużej. Próbkę podkładu już zużyłam, pisałam o nich TUTAJ i teraz tylko zostaje mi zaopatrzyć się w pełnowymiarowe opakowanie. 
Wszystkie te kosmetyki są świetne i szczerze polecam każdemu!

pozdrawiam,



18 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie się prezentują, podoba mi się najbardziej ten w brązie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również ten w brązie, najbardziej widoczny na oku :)

      Usuń
  2. Cienie mnie kuszą ;)
    Ich podkłady i róże uwielbiam ♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Cienie są śliczne. Te jasne muszą fantastycznie rozświetlać oko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz bardziej mnie kusza ich produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kuszą mnie podkłady,ale nie wiem jak dobrać idealny kolor :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to nic trudnego, możesz zakupić wybrane próbki podkładów :)

      Usuń
  6. Cieszę się, że się polubiłaś z nimi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorki cieni wybrałaś idealnie!!! Całą trójka wygląda obłędnie, aż mi się zachciało je mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. róż fajnie wygląda! a na korektor chciałam się skusić na próbkę, ale akurat nie było koloru ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. najbardziej zainteresował mnie korektor

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja będę miała okazję testować cienie mineralne - ciekawa jestem jak się u mnie sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten korektro zdecydowanie by mi się przydał, bo moja skóa wariuje. Na starośc coraz częsciej mnie "zaskakuje" ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam kiedyś próbki podkładów, które starczyły mi na trochę. Zakochałam się w nich bo są trwałe, idealnie kryjące i po prostu świetne ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger