lipca 19, 2014

ANNABELLE MINERALS | Próbki podkładów - moja opinia oraz swatche






To już moje drugie podejście do kosmetyków Annabelle Minerals, za pierwszym razem już dobry rok temu miałam kilka próbek podkładów, jednak nie przykładałam do produktów mineralnych większej uwagi i oddałam próbki siostrze. Teraz dostałam propozycję przetestowania kosmetyków tej firmy, a jako że jest lato, to tym chętniej postanowiłam sama spróbować.
Do testowania otrzymałam trzy wybrane próbki podkładów, trzy próbki cieni, korektor oraz róż.
Dziś zapoznam Was ze wszystkimi odcieniami podkładów, które ja wybrałam i co o nich sądzę.

Kosmetyki mineralne są szczególnie polecane dla osób o cerze trądzikowej, gdyż zawarty w nich tlenek cynku oraz substancje o działaniu antybakteryjnym pozwalają zniwelować/zredukować niedoskonałości skóry. Co równie ważne - kosmetyki mineralne nie zatykają porów, więc można je stosować beż obawy, iż spowodują powstawanie stanów zapalnych lub zaskórników. Tutaj możecie poczytać więcej na temat kosmetyków mineralnych.

Ja mimo swojego wieku wciąż borykam się z trądzikiem, ostatnio bardzo się nasilił, nie wiem dlaczego. Dlatego tym chętniej codziennie sięgam po podkład mineralny. 

Próbki podkładów, które wybrałam to Natural Medium, Beige Light oraz Golden Light. Wszystkie, które wybrałam mają formułę kryjącą, ale oprócz tej mamy do wyboru rozświetlającą oraz matującą.
Niestety co się okazało, podkład w kolorze Natural Medium jest dla mnie za ciemny. Od razu poszedł w odstawkę. Teraz najczęściej sięgam po Golden Light, bo jednak najbardziej pasuje do mojej cery. Beige Light jest znów jakby za jasny...
Bałam się, że nakładanie tych podkładów będzie sprawiało mi trudności, ale nie sprawia tak naprawdę żadnych. Nakładam pędzlem hakuro, tego samego, którego zawsze używałam do płynnych podkładów. Ale jakbym miała używać mineralnych to już bym kupiła też odpowiedni pędzel ;)
Nigdy nie miałam po nim plam na twarzy, zawsze rozprowadzałam go równomiernie.
Kryje świetnie, nie spodziewałam się takiego dobrego krycia po podkładzie mineralnym!

Podkład utrzymuje się cały dzień na twarzy, może nie w takim stanie jak nałożymy rano, ale na pewno nie ściera się po kilku godzinach. Nie zapycha, ale jeszcze nie zauważyłam, aby wpływał na poprawę cery. 
Taka mała próbka 1g też starcza na długo, bo używam i używam i jeszcze się nie kończy ;)

A tak prezentuje się na twarzy podkład w kolorze Golden Light.


Cena: 4g - 30 zł ; 10g - 50 zł
Dostępność: http://www.annabelleminerals.pl/







Teraz bogata o tą wiedzę na pewno zakupię pełnowymiarowe opakowanie! Te podkłady są świetne na lato i dla mojej cery myślę, że będą idealne. Bardzo polubiłam :)

pozdrawiam,



18 komentarzy:

  1. uwielbiam podkłady z Annabelle :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam raz i polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, ja też od razu po pierwszym użyciu polubiłam :)

      Usuń
  3. Genialne AM :) Dają takie cudowne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie chcę zapeszać, ale trądzik ostatnio mnie omija... Mimo to przezorny zawsze ubezpieczony! :)) podkłady na pewno godne uwagi. Pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę, też nie chcę zapeszać, ale teraz moja cera wygląda dużo lepiej niż ostatnio na zdjęciu :)

      Usuń
  5. Annabelle jeszcze nie miałam, ale minerały latem są według mnie niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam ta marke, krycie jest rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Minerałów używam od lat, AM ma świetne produkty.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcześniej miałam podkład Lily Lolo, ale odkąd użyłam matującego podkładu AM, LL w kwestii podkładów przestały dla mnie istnieć ;) Natomiast pudru z LL nie zamienię na inny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rzeczywiście kryje bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger