lipca 17, 2014

ROZDANIE | Wygraj kosmetyki Bioarea!






Kilka dni temu Pani Iwona zaprosiła mnie do swojego sklepiku Bioarea.com.pl w Gdyni w celu nawiązania współpracy. Jeszcze nie miałam okazji nawiązywać współpracy w ten sposób, a jest to super doświadczenie, bo poznajemy się osobiście. Od razu świetnie się dogadaliśmy z Panią Iwoną i Panem Andrzejem, bardzo miło byłam przyjęta na miejscu :) Troszkę porozmawialiśmy o wszystkim, jak starzy znajomi :) Wspomnę, jeszcze że to Ola poleciła mnie Pani Iwonie i temu odezwała się do mnie, dziękuję Olu! :*
Sklepik znajduje się w Gdyni na placu górnośląskim w pawilonie nr 11. Bardzo łatwo znaleźć i naprawdę warto tam się udać!!  Mają tam same cuda, których jeszcze nigdzie nie widziałam w Gdyni :)
Ja na pewno nie raz się tam wybiorę po uzupełnienie zapasów kosmetycznych!!

Poniżej troszkę zdjęć z części tego co znajdziemy w sklepiku (to nie wszystko!):
 

Dodatkowo firma ma również karty stałego klienta, takie jak widać na zdjęciu poniżej:

A teraz przechodząc do tej istotnej części :) Otrzymałam również zestaw dla Was do rozdania! :)

Do wygrania jest DeBa Bio Vital - Oczyszczający i Nawilżający żel do mycia twarzy oraz DeBa Bio Vital - krem do rąk. W rozdaniu są 3 takie zestawy, więc szansę na wygraną mają 3 osoby!



Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest bioarea.com.pl oraz cosmeticsmyaddiction.pl 
2. Aby wziąć udział w rozdaniu należy polubić https://www.facebook.com/bioareapolska oraz być publicznym obserwatorem bloga cosmeticsmyaddiction.pl 
3. Zgłoszenia przyjmowane są od 17.07.2014 do 10.08.2014.
4. Kosmetyki są nowe, nieużywane, sponsorem kosmetyków jest bioarea.com.pl 
5. Wysyłka tylko na terenie Polski.
6. Aby się zgłosić należy wypełnić formularz zgłoszeniowy. Zgłoszenia nie kompletne nie będą brane pod uwagę.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 2 dni.
8. Zwycięzców poinformuję e-mailem o wygranej i będę czekać na adres 2 dni od momentu wysłania informacji o wygranej. W przypadku nie uzyskania adresu wylosuję kolejną osobę.




pozdrawiam,


16 komentarzy:

  1. Fajnie byłoby móc wypróbować coś nowego, nie miałam jeszcze nic z tej firmy :) Zgłoszenie poszło, pewnie pierwsza jestem :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Odżywki do włosów Deba sa bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sklepik jak marzenie :D ostatnio byłam w podobnym w Wawie i nie mogłam wybrać był tak szeroki wybór :)
    czekam aż u mnie otworzy się coś podobnego <3

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, ale cudowny sklep :D
    DeBa <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda fajnie, ale jestem ciekawa jak kreują się się ceny w porównaniu ze sklepami internetowymi?

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy ;)
    Zgłosiłam się, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy :)
    Wysłane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mieć taki sklepik u siebie toż to prawdziwe marzenie :) Miałam szampon i odżywkę DeBa i byłam bardzo zadowolona, mogłaby znowu Biedronka zrobić akcję z nimi :)
    Póki co spróbuję szczęścia w rozdaniu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger