września 06, 2014

LE PETIT MARSEILLAIS | Żel pod prysznic Kwiat Pomarańczy







Już jakiś czas temu otrzymałam paczkę z Le Petit Marseillais jako ambasadorka. Otrzymałam do testowania żel pod prysznic oraz mleczko nawilżające do ciała. Bardzo byłam ciekawa tych kosmetyków, już wiele razy kręciłam się przy nich w Rossmanie, ale zawsze mój mąż mi mówił "tyle tego masz, jeszcze będziesz kupować?". I tak obchodziłam się smakiem ;) Ale w końcu mam, jeżeli ciekawi Was moja opinia na ich temat to zapraszam :)






Kremowy żel pod prysznic z kwiatem pomarańczy delikatnie oczyszcza i nawilża skórę. Gładka i łatwo spłukująca się piana daje wyrafinowany i relaksujący zapach. Twoja skóra pozostanie miękka, nawilżona i odżywiona. Nawilża górne warstwy naskórka. Kwiat pomarańczy znany jest z właściwości relaksujących, które koją zmysły. Bogata w witaminę C pomarańcza odświeża i tonizuje. Jak wszystkie żele pod prysznic tej francuskiej firmy zawiera naturalne składniki, ma neutralne pH dla skóry, nie testowany na zwierzętach.






Produkt ten zamknięty jest w wygodnym opakowaniu, wieczko otwierane standardowo. Ogólnie co do opakowania to wygląda bardzo elegancko, zdecydowanie przyciąga wzrok na półce.

Konsystencja jest kremowa, dość leista, pieni się w miarę dobrze, ale bez rewelacji.
Ma piękny zapach, pachnie kwiatowo, nie za mocno. Niestety zapach nie pozostaje na skórze na dłużej, jedynie czuć go podczas mycia.
Żel ten nie wysusza skóry ani nie podrażnia, jest bardzo delikatny. Cena jest adekwatna do jakości jaką otrzymujemy.
Wydajność również jest w porządku, się używa i się nie kończy :)
Cena: ok. 9 zł/ 250ml
Dostępność: Sklepy stacjonarne (np. Rossman)







Ogólnie żele te są ok, bez rewelacji. Raczej nie kupię ponownie, bo mnie nie przekonuje ta konsystencja. Dobrze, że chociaż zapach jest bardzo przyjemny.

pozdrawiam,


21 komentarzy:

  1. Mi też tak średnio przypadł do gustu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, ma ładne opakowanie i zapach, ale to nie wszystko :)

      Usuń
  2. Mnie ten żel również nie zachwycił, przeciętniak. Po reklamach spodziewałam się czegoś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo, po reklamach sądziłam, że to będzie coś cudownego :)

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam, musze spróbować. Każdy ma inne zdanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jakoś większość żeli pasuje, więc kupuję te najtańsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdym żelem da się umyć :D Ale lubię jednak troszkę inną konsystencję :)

      Usuń
  6. Ten zapach strasznie mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji używać tych produktów, ale kuszą mnie właśnie te produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak osoba wyżej, równiez nie miałam okazji testować tych produktów jeszcze, ale zapachy mnie jak najbardziej przyciągają ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie ciekawi mnie jego zapach : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również miałam możliwość testować kosmetyki Le Petit Marseillais. Zgadzam się z Tobą w 100 %. Trochę przereklamowany i tyle:)
      :*

      Usuń
  11. miałam go ale wolę inny,brzoskwinia czy nektarynka...jakoś tak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam oh jeszcze choć miałam kiedyś ich mydła w kostce i sa świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszą mnie zapachem, ale sama nie wiem czy się na nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wrażenie, że akurat żel pod prysznic ciężko zrobić jakiś na maksa zły, ale nawilżające mleczko do ciała to jakaś makabra! Zostawia na maksa tłusty film i nie nawilża.. już po jednym dniu skóra znowu jest sucha jak wiór..

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger