marca 14, 2015

SPOTKANIE BLOGEREK | Białystok 07/03/2015 :)

W końcu mam chwilkę czasu na relację ze spotkania w Białystoku :) To moje miasto rodzinne i strasznie za nim tęsknię, tym bardziej, że została tam praktycznie cała moja rodzina i znajomi...
Spotkanie organizowały Paulina i Ewa i bardzo Wam dziękuję za starania włożone w zorganizowanie, wszystko wypadło idealnie :*


Na spotkaniu obecne były:


Spotkanie odbyło się w restauracji Kawelin w Białymstoku na ul. Legionowej 10.
 Takie plakaty dodają uroku temu miejscu :)
 


Restauracja otrzymała od nas w ramach udostępnienia lokalu podziękowanie :)
Takie spotkania blogerek to nie tylko pogaduszki, ale też okazja do pomocy innym osobom. Tym razem pomagamy Placówce Opiekuńczo-Wychowawczej im. Ireny Białówny w Białymstoku


Razem z dziewczynami złożyliśmy się na roboty solarne dla dzieciaków z tej placówki - (roboty dostępne na edubawi.pl.) Na zdjęciu brakuje jeszcze jednego robota. Łącznie kupiłyśmy 18 sztuk.
Każda w swoim zakresie zakupiła również inne rzeczy i zebrało się tego sporo :)


Najpierw rozpoczęła się dyskusja z Panią Dr Grażyną Kamińską - dermatologiem. Pani Grażyna odpowiadała wyczerpująco na nasze pytania i każda z nas otrzymała odpowiedź na postawione pytania. Pani Grażyna poświęciła nam sporo swojego czasu i widać, że bardzo dobrze się zna na tym co robi! 


Po skończonej dyskusji zaczęły się zamówienia jedzonka :) Jak to powiedziała Ola, na zdjęciu jak aniołki Charliego :D
 Ja skusiłam się na makaron ze szpinakiem i był przepyszny!
Kilka dziewczyn skusiło się na sałatkę, wygląda również bardzo pysznie :)
Nie mogło się oczywiście obejść bez czegoś mocniejszego :)) Mniam!

Żeby tradycji stało się zadość przyniosłyśmy ze sobą kosmetyki na wymiankę :) Ja nie miałam ich ze sobą dużo, ale coś tam dziewczyny wybrały, ja dla siebie też.

Następnie dziewczyny przystąpiły do obdarowywania nas prezentami!






Nie spodziewałam się, że dziewczyny tak zaszaleją z prezentami dla nas!!


Jeszcze raz dziękuję za spotkanie, było naprawdę miło Was zobaczyć ponownie i oczywiście poznać nowe osoby, które tak jak ja są maniaczkami kosmetyków! :)

A następnym razem pokażę prezenty, które otrzymałyśmy.

pozdrawiam,



7 komentarzy:

  1. Widać, że spotkanie się bardzo udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, ze nie miałam okazji nigdy być na takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że za jakiś czas w Twojej okolicy również będzie organizowane takie spotkanie :)

      Usuń
  3. No no no, zebrało się Ws tam troche - super! ;) fajnie musialyscie spedzic czas - a i smacznie bylo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że spotkanie udane było

    OdpowiedzUsuń
  5. jak zwykle, najlepsze towarzystwo! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger