marca 15, 2015

FM GROUP | Zestaw do stylizacji brwi

Jakiś czas temu otrzymałam paletkę do brwi oraz kredkę do oczu FM Group. To moje pierwsze kosmetyki tej firmy i w sumie mam nadzieję, że nie ostatnie, bo są bardzo dobrej jakości.
Jeżeli chodzi o podkreślanie brwi, to od dłuższego czasu bardzo dobrze służył mi aquabrow, ale takie produkty nie wiedzieć czemu, uwielbiam! :)
Także zapraszam dziś na moją recenzję produktu do brwi oraz kredki do oczu.

Ogólnie FM Group prowadzą sprzedaż podobną do Avon, są konsultantki, u których się zamawia z katalogu.
Paletka jest elegancko zapakowana w tekturowe opakowanie. Całość w kolorze czarnym prezentuje się bardzo elegancko (i przy okazji bardzo ciężkie do sfotografowania). Sama paletka jest bardzo dobrze wykonana, nic nie trzeszczy przy zamykaniu i otwieraniu, nie pęka. Dodatkowo lusterko bardzo się przydaje :)
W paletce znajdziemy 3 cienie i 1 wosk. 
Znajdziemy tam dwa odcienie brązu, tak że można dobrać do swojego typu urody. 
Cień najjaśniejszy służy do rozświetlenia pod łukiem brwiowym.
Wosk oczywiście służy do utrwalenia całości.
Jak nakładać? Otóż cała procedura jest prosta :)
Najpierw nakładamy wosk na brew, dzięki czemu cień będzie się lepiej trzymał a następnie na to nakładamy wybrany przez nas cień. Na koniec zostało tylko użycia rozjaśniacza pod łukiem brwiowym i gotowe.

No i efekty przed i po:
Cena: 29,99 zł
Dostępność: FM Group


Automatyczna kredka do powiek bardzo przypomina mi wykręcane kredki z Avonu, które kiedyś używałam. Nawet opakowanie jest takie samo. Bardzo lubiłam właśnie te automatyczne, tutaj mam w kolorze "frozen grey".
Kolor bardzo przypadł mi do gustu, bo mam albo czernie, albo brązy w kosmetyczce. A taki szarawy kolor fajnie użyć na dolną powiekę i w sumie tylko na nią używam. Na górną powiekę stosuję eyelinery. Dostępnych jest 7 różnych odcieni, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Kredka jest dość miękka, bardzo dobrze ją się rozciera, trwałość jest zadowalająca, trzyma się cały dzień. Nie rozmazuje się.
Cena: 17,90 zł
Dostępność: FM Group


Paletka jest świetna, nie trzeba osobno kupować wosku ani innych produktów zawartych w paletce. Wiadomo można używać samych cieni, ale mam dość niesforne włoski i lubią się zaginać w różne strony :) Cena jest dość wysoka, tym bardziej, że można znaleźć inne paletki w dużo niższych cenach bez wosku (np. catrice), ale też z woskiem (np. make up revolution).

Co do kredki, to polubiłam ją, ale ta cena... Chyba, że trafimy na nią na promocji.

 
Szkoda też, że nie ma sklepu internetowego, ale zawsze można zamawiać przez konsultantki. 

pozdrawiam,




14 komentarzy:

  1. fajnie to wygląda :) ja używam linera w żelu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również używam w żelu, ale na górną powiekę :) Na dolną w żelu nie lubię stosować

      Usuń
    2. Ależ oczywiście, że mamy sklep internetowy :) , który to właśnie polecamy naszym znajomym i znajomym naszych znajomych, dlatego działamy na innej zasadzie niż konsultantki A :) http://www.sklep.fmgroup.pl/ - służę wszelką pomocą i odpowiem na każde pytanie - pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. super! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny efekt daje ta paletka do brwi :) Nie spodziewałabym się po fm ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa ta paletka do brwi.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmm, widzę, że cienie prezentują się całkiem nieźle...:)

    OdpowiedzUsuń
  6. o, jak fajnie, ze trafilam na Twojego bloga :) wczoraj sie poznalysmy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna się prezentuje ta paletka do brwi :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger