marca 31, 2015

ORGANIX COSMETICS | Rozjaśniający krem do twarzy oraz rozjaśniający krem do rąk BIOBEAUTY

Pierwszy raz miałam okazję używać kosmetyki firmy Organix Cosmetix. W sumie mnie zainteresowały, ponieważ składniki są naturalne, a jeżeli chodzi o kosmetyki do twarzy to takie zdecydowanie są dla mnie najlepsze.
Otrzymałam krem do rąk oraz krem do twarzy, które mają działanie rozjaśniające. Dostałam też kremik do rąk, jednak jego nie używałam.

Produkty rozjaśniające przebarwienia skórne


Rozświetlona i równomiernie stonowana skóra jest podstawowym elementem świeżego i zdrowego wyglądu, co stanowi ważny atrybut piękna.  Produkty rozjaśniające, przeciwdziałajace hiper-pigmentacji (plamom starczym), stają się coraz bardziej popularne na całym świecie.

Kluczowe składniki pielęgnacyjne:
  • Aloe Barbadensis Leaf Juice - miąższ uzyskany z aloesu wspaniale uspakaja i nawilża skórę. Jest jednym z najlepszych środków naturalnych na oparzenia i podrażnienia skóry. Regeneruje skórę, utrzymuje wilgoć, działa przeciwzapalnie, łagodząco. 
  • Butyrospermum Parkii — Shea Butter - masło uzyskane z orzechów z drzewa magnifolii w środkowej Afryce, znane również, jako masło karite lub masło Afryki. Wspaniały środek zmiękczający, bogaty w kwasy tłuszczowe i inne składniki odżywcze. 
  • Olea Europaea Oil - Olive Oil – Oliwka z Oliwek Europejskich - środek zmiękczający, bogaty w kwas oleinowy  -  zbawienny dla skóry. Dzięki właściwościom zmiękczającym i wygładzającym używany w preparatach do pielęgnacji skóry od tysięcy lat.
skład kremu do rąk
skład kremu do twarzy
  
Krem do rąk Organix Cosmetix


Bardzo zadziwiło mnie opakowanie kremu do rąk, zazwyczaj kremy są w tubkach, a takiego to jeszcze nie widziałam :) Jest to naprawdę duża tuba 100ml z pompką, która się nie zacina.
Konsystencja jest bardzo przyjemna, gęsta i dobrze się wchłania. Nie zostawia na dłoniach tłustych śladów, skóra jest od razu nawilżona i czuć, że zostawia na skórze ochronną warstwę. Dłonie jakby od razu są aksamitnie gładkie i miękkie. 
Zapach niestety jest okropny, pachnie tak specyficznie, jakby ziołami. Uwielbiam pachnące kremy do rąk, ten byłby idealny, gdyby ładniej pachniał :) W sumie skład jest bardzo naturalny, więc mogę zrozumieć ten zapach.
Co do działania rozjaśniającego, to nie jestem w stanie nic o tym napisać. Nie mam przebarwień na dłoniach, a po używaniu kremu skóra dłoni nie rozjaśniła mi się jakoś znacznie, żebym to zauważyła.
Cena: ok. 35zł
Dostępność: biobeauty.pl
Krem do twarzy Organix Cosmetix


Krem otrzymujemy w opakowaniu identycznym jak krem do rąk odpisywanym powyżej, jednak dwa razy mniejszy. Jego pojemność to 50ml. Jest tam również identyczna pompka jak w kremie do rąk.
Konsystencja kremu nie jest typowa dla zwykłych kremów do twarzy, szczerze mówiąc pierwszy raz z taką się spotkałam. Jest dość wodnisty, bardzo lekki i nie jest mocno nawilżający.  
Zapach jest równie nieprzyjemny, tak jak kremu do rąk. Pachnie identycznie, jakby ziołowo. Jeżeli chodzi o wchłanianie to wchłania się bardzo szybko, jednak gdy weźmiemy tego kremu za dużo, to można nim mawiać po twarzy i maziać i nic. Skóra wchłonie tyle ile chce i nic więcej. 
Krem również ma świetny naturalny skład i nie zapchał mojej (ciągle) trądzikowej cery. 
Teraz kwestia rozjaśniania, mam troszkę przebarwień potrądzikowych oraz delikatne plamki po słońcu, ale niestety nie zauważyłam widocznego rozjaśnienia.
Cena: 43 zł
Dostępność: biobeauty.pl







Oba kremy są całkiem fajne, oba obiecują rozjaśnianie skóry. 
Krem do rąk jest całkiem fajny, zostawia dłonie aksamitnie miękkie, jednak zapach pozostawia wiele do życzenia, no i ten naturalny skład... Nie umiem stwierdzić czy rozjaśnia, bo nie mam przebarwień na dłoniach.
Krem do twarzy jest lekki, nie zapycha, również nie pachnie przyjemnie, ale ma naturalny skład. Tutaj rozjaśnienia przebarwień nie zauważyłam (porównując dwa zdjęcia twarzy z tamtego roku i z teraz). 

Osobiście bardziej polecam zakup kremu do rąk :)


Miałyście? Dajcie znać co o nich sądzicie! :)

pozdrawiam,




2 komentarze:

  1. Ja też nie mam przebarwień na dłoniach i raczej na taki krem bym się nie skusiła :D ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger