marca 27, 2015

NOWOŚCI | Kosmetyki od Ladymakeup oraz Murier Paris

Na początku marca odezwała się do mnie Pani z Ania z Lady Make up i zaproponowała współpracę. Bardzo chętnie się zgodziłam, ponieważ w ich ofercie jest wiele świetnych kosmetyków. 
Odezwała się do mnie również Pani Monika z firmy Murier i również zaproponowali współpracę. Zainteresowałam się kilkoma kosmetykami, ale wybrałam jeden, który zainteresował mnie najbardziej :) Dziś pokażę Wam co otrzymałam.

Spośród asortymentu dostępnego w sklepie ladymakeup.pl wybrałam dwa produkty firmy Kryolan, na które baaardzo długo miałam chęć. 
Kryolan kółko kamuflaży nr 3 duży wybór kolorów, więc każdy znajdzie coś dla siebie.
Wybrałam również Kryolan eyeliner w kolorze EBONY, uwielbiam testować nowe eyelinery, zwłaszcza w żelu, więc tym większą chrapkę miałam na ten :) No i kolor jest perfekcyjnie czarny.
Posiadam różne pędzelki do eyelinera, ostatnio przerzuciłam się na małe, ale postanowiłam spróbować jeszcze pędzel do eyelinera z firmy Maestro - ZŁOTA KOLEKCJA eyeliner / eyebrow . Jest idealnie wąski i już go uwielbiam! :)
Uwielbiam też różne nowe produkty do brwi, więc tym bardziej nie mogłam przejść obojętnie wobec MAKEUP REVOLUTION Zestaw do stylizacji brwi. Składa się z trzech cieni brązowych i jednego wosku do brwi. Fajnie, że w zestawie jest pęseta oraz mini pędzelek. Taki zestaw wyjazdowy :)


No i współpraca z firmą Murier. W asortymencie znajdziemy m.in. kremy do twarzy, produkty antycellulitowe czy też serum do rzęs.
Ja wybrałam serum do rzęs, mimo że nie narzekam na stan swoich liczę na jakiś efekt :) Zobaczymy :)

Czy miałyście coś z tych kosmetyków?
Które z nich Was zainteresowały nabardziej? :)


pozdrawiam,



24 komentarze:

  1. Świetne produkty :)
    Ja czekam na przesyłkę od Murier, wybrałam kosmetyki z serii Caviar - zobaczymy co to będzie, liczę, że będzie fajnie :)
    Trzymam kciuki za powodzenie w terapii rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) Ciekawe jak się sprawdzą te kosmetyki, które Ty wybrałaś :)

      Usuń
  2. A ja czekam na składy Murier - bez tego niestety nie mogę nic wybrać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ah, no tak, szkoda właśnie że na stronie nie mają podanych...

      Usuń
  3. Przesyłeczki świetne, eyeliner wygląda na mega czarny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wydaje się być idealnie czarny, ale jak na powiece to na pewno będzie post :)

      Usuń
  4. Jezu mur ma taki świetny zestaw do brwi?! Chce go koniecznie!!no i czekam na efekty po odżywce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no ma, sama nie wiedziałam o nim :) Dam znać jak się sprawdzi :)

      Usuń
  5. Zastanawiałam się nad tym zestawem do brwi, wygląda świetnie! Czekam na jego recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam cienie do brwi już z pół roku i uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę udanych testów. ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego testowania! Będę czekać na recenzję tego eyelinera, właśnie szukam czegoś nowego :) moim ulubieńcem jest super liner gel intenza L'oreal, ale teraz nie mogę go nigdzie kupić. Maybelline mnie zawiódł, może z eyelinera Kryolan byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluj współprac:)
    Najchętniej przygarnęłabym serum do rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdraszam wszystkiego! i ciekawa jestem efektów po odżywce rzecz jasna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Make Up revolution znów pozytywnie zaskakuje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie ta nowa firma Murier Paris ;) Koniecznie daj znać jak się sprawdzi to serum - sama też chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo zainteresowały mnie te kamuflaże Kryolan. Uwielbiam tę firmę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania :) Paczuszkę od Murier również niedawno odebrałam, a w niej zestaw kremów do pielęgnacji twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. czekam na recenzję eyelinera :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger