marca 30, 2015

EVELINE | Lakier do paznokci Color Edition nr 916

Na spotkaniu blogerek otrzymałam od firmy Eveline kilka kosmetyków, m.in dwa lakiery. Jeden z nich to właśnie ten w kolorze 916 w ślicznym łososiowym kolorze.

Kolor jest naprawdę żywy, jest bardzo intensywny, ślicznie się błyszczy. Jest idealny na wiosnę :)
Lakier ma świetne krycie - jedna warstwa świetnie kryje, ale delikatnie smuży i druga już ładnie wyrównuje płytkę. 
Schnie naprawdę szybko! Po krótkim czasie mogłam już robić co chcę :)
Malowanie tym pędzelkiem jest jak dla mnie bardzo wygodne, jest dość szeroki, ale idealnie pasuje do płytki i nawet nie wjeżdżam nim na skórki.
 Trwałość lakieru jest ok, wytrzymuje około 3 dni na paznokciach.
Cena: ok. 10 zł
Dostępność: sklepy internetowe, drogerie
Przy okazji użyłam wzorek z płytki Born Pretty Store QA86

I jak Wam się podoba? :)

pozdrawiam,




15 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś lubiłam takie kolory na paznokciach, teraz noszę cały czas czerwienie w różnych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor jest świetny!!Ale najpiękniej wygląda na stopach zwłaszcza latem cudooo!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super lakier ora mega fajne zdobienie ;) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor idealny na wiosnę <3

    OdpowiedzUsuń
  6. mi tez kolor bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Stempelek prezentuje się znakomicie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kolor jak najbardziej mój :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przyjemny łosoś :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger