marca 24, 2015

NOWOŚCI | BornprettyStore

 
Lubię robić zakupy na bornprettystore. Maja naprawdę duży wybór płytek do stempelków, że czasami nie wiadomo co wybrać :) a tym bardziej jak są tam jeszcze jakieś promocje na te płytki... Kiepsko, że teraz dolar poszedł w górę, więc na razie nie planuję tam zakupów (ja zamawiałam jakoś w styczniu). Chciałam Wam dziś pokazać jakie cuda udało mi się upolować u nich, mam także płytki dla Was, ale o tym dalej :)


Skusiłam się na płytkę z sówkami, uwielbiam te motywy i nie mogłam się oprzeć. Nadal się zastanawiam również nad kolejnym tatuażem, właśnie związanym z sowami... :)
Kolejna płytka to motyw z serduszkami i gwiazdkami. Gwiazdki bardziej motyw zimowy, ale serduszka myślę, że nie raz użyję :)
Skusiłam się także na liski i kwiatki. Jest cudna, mega mi się podoba, ale mam krótkie paznokcie i duże wzory nie wychodzą tak jakby się chciało ;) Taka płytka będzie właśnie do wygrania niedługo, bo mam dwie :)
Wzięłam też za $1 zestaw dwóch płytek losowo, niestety trafiły mi się dwie takie same z motylkami i dwie z mniejszymi wzorkami.
Wzięłam także kilka wzorników do paznokci, pomalowałam już je lakierami i mam dużo łatwiejszy wybór porównując na wzorniku :)
Planowałam również zakup jakiejś paletki i pomyślałam, że sprawdzę sobie taką chińską paletkę. Póki co jestem zadziwiona jakością paletki, są naprawdę dobrze napigmentowane, ale brakuje mi tutaj ciemnych brązów - tak naprawdę jest tylko jeden dobry brąz... Na co dzień jednak z kolorami nie szaleję ;)
Skusiłam się też na zestaw małych pierścionków na palce, takie zakładane nie do końca palca, nie wiem jak je nazwać ;) Świetne do zdjęć paznokci :)
No i coś na co baaaardzo długo polowałam...
 
Czyli siateczka do suszenia pędzli. Po umyciu zawsze te pędzle były rozczapierzone, a tak są jak nówki sztuki! W ogóle jak nie miałam siateczek, to owijałam je kawałkiem chusteczki i owijałam gumką recepturką, tak również wysychały i nie odkształcały się.

Jestem bardzo zadowolona z zakupów, tak jak wspomniałam na dniach będzie rozdanie płytek, mam nadzieję, że będą chętni! :)

pozdrawiam,




25 komentarzy:

  1. O jakie fajne nowości ;) A siateczki super pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jak będziez robić zakupy u nich daj znac, przyłączę się ;) Same wspaniałości ;) Płytek zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno dam znać, w sumie jutro jest jakaś promocja na płytki :>

      Usuń
  3. Super zakupy :) Zazdroszcze blaszek na stempke i pięknej palety )

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość z tych płytek mam i uwielbiam <3 Pierścionki super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega fajnie wyglądają te pierścionki. A sówki są cudowne, choć nie jestem pewna czy sama bym się na nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzorniki do lakierów i siateczki do pędzli to bardzo przydatne gadżety :D Teraz nie mogę się bez nich obejść :)

    OdpowiedzUsuń
  7. siateczki dla mnie bomba! :) cieniutkie obrączki na palcach tez mi się podobają..super nowości

    OdpowiedzUsuń
  8. Te siateczki to super pomysł. Na tej stronie płatność jedynie w dolarach?

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez lubię robić tam zakupy. Chociaż moje ostatnie zamówienie ze stycznia jeszcze nie dotarło a na maila mi nie odpisuja ;<
    Pierścionki nazywają się knuckle rings i chyba nie mmają polskiej nazwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paletki zazdroszczę. Wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. płytka z sówkami jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne zakupy. Podobają mi się płytki i pierścionki

    OdpowiedzUsuń
  13. Te malutkie pierścionki są rewelacyjne! Rzeczywiście sprawdzają się super przy zdjęciach paznokci :) A ta różnorodność kolorów w palecie ... :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger