lipca 15, 2015

MURIER LASH | Serum do rzęs - efekt przed i po


Od jakiegoś czasu mam przyjemność testowania odżywki do rzęs firmy Murier. Dość sceptycznie podchodzę do takich odżywek i szczerze mówiąc nigdy nie używałam żadnej. Nigdy nie narzekałam na moje rzęsy, uważam że i tak są długie. Jednak postanowiłam zobaczyć jaki efekt mogę osiągnąć dzięki temu serum :)









Odżywka zawiera szereg składników aktywnych oraz ekstraktów roślinnych dobranych z największą starannością, aby Twoje rzęsy były zachwycająco długie, gęste i mocne już w trzy tygodnie. Znakomite efekty osiąga się już po trzech tygodniach stosowania, natomiast maksymalna faza kuracji nastąpi po  2-3 miesiącach. Odżywkę stosuje się raz dziennie, a następnie dla podtrzymania efektu – 3-4 razy w tygodniu. Preparat został przebadany dermatologicznie oraz przez lekarzy okulistów i oftalmologów.






Odżywka znajduje się w bardzo eleganckim opakowaniu. Samo serum jest w opakowaniu podobnym do tuszu do rzęs, jednak na końcu znajduje się cieniutki pędzelek.  Nakładanie tego serum za pomocą tego pędzelka jest bardzo wygodne i zawsze precyzyjnie nakładałam na linię rzęs. Konsystencja jest dość rzadka, jednak nigdy nie zdarzyło mi się, aby spłynęła do oka.

Stosowałam odżywkę oczywiście według zaleceń producenta - nakładałam ją przy samej linii rzęs przed snem. Raz zdarzyło mi się nałożyć krem pod oczy na powiekę i wtedy nałożyć odżywkę, to nie była to dobra decyzja, bo powieka zaczęła być lepka :)


Po około 2 tygodniach regularnego stosowania podczas malowania rzęs tuszem, zauważyłam, że w zewnętrznym kąciku rzęsy robią się dłuższe. Stosowałam więc odżywkę nadal.
Po miesiącu od momentu rozpoczęcia kuracji zdecydowanie zauważalna była różnica w rzęsach. Stały się dłuższe, podkręcone i troszkę bardziej zagęszczone.



Cena: 179 zł
Dostępność: sklep Murier

więcej na temat odżywki TUTAJ



Odżywka zdecydowanie należy do moich ulubieńców pielęgnacyjnych! Efekt zachwycił mnie, nie spodziewałam się takiej różnicy po stosowaniu tej odżywki :) Aby podtrzymać efekt nadal stosuję odżywkę około trzech razy w tygodniu. 


A Wy co sądzicie o tej odżywce? :)

pozdrawiam,


20 komentarzy:

  1. Efekt jest, podrażnień nie ma, tylko kupować ! :) Szkoda tylko, że jej cena jest dość wysoka.
    Ja dalej pozostanę przy olejku rycynowym. Działa i jest tańszy o 175zł. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś boję się stosować olejek rycynowy na rzęsy :D

      Usuń
  2. właśnie ją dostałam ;) na razie nie stosuję bo przy karmieniu to niewskazane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to mam nadzieję, że się sprawdzi również u Ciebie :)

      Usuń
  3. Efekt powalający. Szkoda tylko, że cena zabija :P

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na miesiac to efekt jest ok :) a ile trwa cała kuracja?
    ja teraz używam miralash kuracja trwa 3 mies jestem w połowie i zastanawiam się czy nie przestać stosować bo rzęsy mam już chyba za długie :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma terminu zakończenia kuracji :) stosuje się 2-3 miesiące regularnie do uzyskania zadowalających efektów, a następnie używa 3-4 razy dziennie do podtrzymania tego efektu :)

      Usuń
    2. 3-4 razy dziennie? :D Hihi, troszkę często :D

      Usuń
  5. Ale ładny i widoczny efekt ;) fajnie, że tak pozytywnie się spisało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt rzeczywiście widać i gratuluję, że się udało:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różnica zdecydowanie jest widoczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Efekt zdecydowanie zauważalny ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bodetko Lash polecam wszystkim kobietom które chcą poprawić kondycje oraz wygląd swoich rzęs ;) Zapraszam do zapoznania się z produktem : https://sklep.bodetkolash.eu/

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam tej odżywki i z efektów byłam bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger