lipca 11, 2015

ESSIE | Under the Twilight


Jakiś czas temu zakupiłam kolejny lakier do kolekcji Essie under the twilight w odcieniu ciemnego granatu. Uwielbiam lakiery tej firmy i ten kolor bardzo mi się spodobał. Więcej zdjęć niżej :)



Jedna warstwa nie kryje niestety najlepiej, tutaj widoczne dwie warstwy, które już ładnie się prezentują.
Pędzelek niestety jest dość wąski, bo nowe lakiery mają szersze pędzelki. Tym małym ciężej malować, bo wychodzą smugi.
Konsystencja bardzo mi odpowiada, nie jest za gęsty, ani za rzadki :)
Ogólnie lakiery Essie, które miałam są trwałe. Z tym jest podobnie, na paznokciach wytrzymuje 3-4 dni, jednak raz zdarzyło się, że na drugi dzień miałam odprysk.



Cena: ok. 30 zł/szt
Dostępność: Superpharm, sklepy internetowe, czasami widzę w TK Maxx różne kolory









Jak już mówiłam nie raz, lakiery Essie uwielbiam, kolor przypadł mi do gustu, jednak za często go na paznokciach go nie mam, jak dla mnie jest bardziej jesienny :)


pozdrawiam,






23 komentarze:

  1. Ślicznie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładniutki ale taki kolory preferuję wyłącznie jesienią :) Pozdarwiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie też, teraz ładniej wyglądają jaśniejsze kolory do opalonego ciała :)

      Usuń
  3. Piękny kolor. Bardzo mi się podoba. Ja mam jeden lakier Essie, ale strasznie smuży i szybko matowieje. Jakiś mi się pechowy trafił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden też taki mam, ale to stara wersja i ma wąski pędzelek, może temu też ;)

      Usuń
  4. śliczny kolor, wygląda jak lakier hybrydowy :)
    http://paulisiowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakiery hybrydowe chyba się wiele nie różnią w wyglądzie od zwykłych :)

      Usuń
  5. Mam miniaturkę tego lakieru i rzeczywiście jest to bardziej jesienny odcień. Ale na paznokciach stóp noszę go nawet latem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. idealny kolor na ważne spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też uwielbiam lakiery Essie, zamierzam kupić kolejny w odcieniu jasnym...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny, klasyczny kolor

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dawno miałam granatowy kolor na paznokciach, obecnie chyba nie ma takiego odcienia w moim zbiorze ;)
    Ten Twój Essie ładnie kryje, nie widać żadnych smug i prześwitów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie Essie, ktore uwielbiam maja jedna wade - od polowy butelki gestnieja:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowny kolor! Uwielbiam takie mroczne lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie ciemne kolory, ale tak jak piszesz na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne paznokcie. Lubię takie mocne kolorki :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor! Ostatnio czegoś takiego szukałam i nigdzie nie mogła znaleźć ;) Ale w końcu w GR wyszukałam dokładnie to, o co mi chodziło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolor. Na jesień idealny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajnie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger