lipca 21, 2015

NOWOŚCI | Lipiec 2015


Dawno na blogu nie było nowości kosmetycznych, więc czas nadrobić i pokazać :) Są to różne produkty, nie tylko kosmetyczne oraz rozpoczęte nowe współprace. Zapraszam :)



 Od bardzo długiego czasu zastanawiałam się nad zestawem do hybryd. Moja siostra używa już od bardzo dawna, ale jakoś nie mogłam się przekonać. Raz na ślub zrobiłam hybrydy u kosmetyczki i w sumie trzymały się tydzień. Ale pomyślałam, że trzeba spróbować, tym bardziej, że na allegro wyhaczyłam cały komplet z lakierami Semilac i różnymi akcesoriami w bardzo atrakcyjnej cenie :)


Kolory lakierów wybrałam bardziej pastelowo na lato, ale też tak żeby ewentualnie je połączyć ze sobą :)


A poniżej pierwsza hybryda w kolorze pink peach milk. Jak na pierwszy raz myślę, że nie jest źle :))


Uwielbiam wszelkie zapachy do mieszkania, a już najbardziej woski i świece. Ostatnio złapałam na promocji Goose Creek o zapachach Bergamot Mist, Patchouli oraz Dancing Dandelion. Dokupiłam do darmowej przesyłki nieznany mi dotąd zapach Kringle Covered Bridge oraz jeden z moich ulubionych zapachów Lily o the Valley z Village Candle (chociaż mojemu mężowi pachnie toaletą... ).


Od razu też w jednym sklepie zamówiłam krem do rąk The Secret Soap Store z masłem shea. Już od jakiegoś czasu go używam i to najlepszy krem do rąk jakikolwiek miałam!


Jeszcze będąc w temacie zapachów, to całkiem niedawno wyszła również kolekcja Q3 2015 Yankee Candle, więc postanowiłam zakupić każdy zapach. Póki co jestem troszkę rozczarowana.



Będąc w TK Maxx napotkałam na swej drodze W7 paletkę do brwi. Oczywiście musiałam ją mieć :) Znajdują się tam dwa cienie do wypełniania brwi, jeden jasny cień pod łuk brwiowy oraz wosk.


Jedna ze współprac to współpraca z Vita Liberata. Odezwała się do mnie Pani Klaudia z propozycją przetestowania. Z tej firmy miałam miniaturę pianki brązującej i byłam z niej zadowolona, więc tym bardziej chętnie zgodziłam się na współpracę. A jak pierwszy raz użyłam tego produktu to się zszokowałam jego perfekcyjnością!


Druga współpraca to Vitapil (dziwna zbieżność nazw obu współprac :))


Otrzymałam tabletki oraz lotion, które mają wzmocnić włosy i zapobiec wypadaniu włosów. Póki co używam regularnie i liczę na efekty! Jeżeli tak będzie na pewno zakupię kurację na dłużej :)


Co sądzicie o tych moich nowościach? Może któryś z  produktów miałyście? 
Dajcie znać! :)


pozdrawiam,




17 komentarzy:

  1. Gratuluję decyzji i zestawie do hybryd :) sama powoli dojrzewam do tej myśli, ale na razie robię w salonie i trzymają sie genialnie (ok. 2-3 tyg.), gdyby nie odrost pewnie trzymałyby się z miesiąc bo bywają w stanie nienaruszonym po 18 dniach! Aż żal je wymieniać.
    Dlatego też boję się inwestować w inną firmę, że sama nie znajdę tyle czasu na ich porządne wykonanie, szybko się znudzi albo nie będą się trzymać jak te gdzie robię. A na tą firmę do domu mnie nie stać :(
    Daj znać koniecznie jak z ich trwałością bo tą firmę chciałabym wypróbowac.
    Super woski, ja jeszcze nie miałam nic Goose Greek, ale ciekawi mnie zapach Bergamot Mist.
    Yankee również kupiłam wszystkie z Q3, ale jeszcze nie paliłam.
    Czekam również na wyniki testów witamin ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super nowości, te woski wyglądają cudownie, jestem ciekawa ich zapachów. co do hybryd to mam w domu zestaw lakierów (dostałam od koleżanki, która nie umie sobie robić) ale jakoś nie mogę się przekonać do zrobienia, i bez tego mam słabe i łamliwe paznokcie. Interesująco wyglądają nowości od Vitapil, nie znam marki i z przyjemnością przeczytam o testowaniu lotionu :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bym chciała ten kem do rąk :) hmm a lampę do hybryd też bym chciała ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestaw do hybryd coś pięknego :)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyko lampunię, teraz tylko pozostało nam trzaskać hybrydki ;) Na woski z nowej kolekcji też mam chęć i ten puder brązujący marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze hybrydy chodzą za mną już od bardzo dawna, ale ciągle nie mogę się zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam hybrydy, jeden z najlepszych zakupów urodowych, jakie kiedykolwiek poczyniłam :) A ta paletka do brwi całkiem fajnie wygląda, szkoda tylko że te brązy takie ciepłe, źle bym się w nich czuła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miłego używania nowości =*

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem ciekawa tych Twoich pachnidełek do mieszkania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne masz pazurki w tych hybrydach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę się wybrać na woskowe zakupy. Mam tylko trzy woski z YC, które już troszeczkę mi się znudziły

    OdpowiedzUsuń
  12. mam wrażenie, że te semilaci za mną chodzą, nigdy nie miałam hybryd a teraz mnie strasznie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam lampę, ale jakieś średnie lakiery, muszę w końcu skusić na Semilac :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne NOWOŚCI - udanego testowania Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger