lipca 27, 2015

RIMMEL | Rita Ora - Bestival Blue 860


Jeszcze zanim zaczęłam używać hybrydy zdążyłam zrobić zdjęcia przepięknego niebieskiego lakieru z Rimmel. W buteleczce wyglądał całkiem ładnie, jednak kiedy nałożyłam go na paznokcie to się w nim zakochałam <3 
Inny kolor, który pokazywałam to rain rain go away i zobaczycie go tutaj.



Szybkoschnące lakiery do paznokci 60s w kolekcji kolorystycznej opracowanej przez Ritę Ora! Najgorętsze wiosenno-letnie odcienie w najmodniejszym stylu flower-power. To prawdziwy festiwal koloru! Daj się ponieść tej gorącej atmosferze - łącz kolory tworząc zakręcone hippie-hip-hopowe stylizacje! Do wyboru masz aż 7 odcieni.




Jestem zauroczona tymi lakierami. Te kolory, które wyszły spod ręki Rity są takie piękne, takie wyjątkowe, że aż chce się je mieć! 
Pędzelek jest idealny, maluje się nim perfekcyjnie. Do tego krycie jest cudowne - jedna warstwa kryje wystarczająco.




Wysychają bardzo szybko, ale na pewno nie jest to 60s. Trwałość troszkę mnie zaskoczyła. Bo raz  wytrzymały u mnie 3 dni i w sumie lekko były pościerane końcówki, a innym razem na drugi dzień się poodpryskiwały... Zależy chyba co się robi ;)



Cena: ok. 11 zł
Dostępność: drogeria - szafy Rimmel










Kolor jest przepiękny, wiosenny, po prostu go uwielbiam :) Bardzo lubię odcienie błękitu na paznokciach, a ten jest wyjątkowy.

A jak Wam się podoba? :)

pozdrawiam,




18 komentarzy:

  1. Niezapominajkowy kolorek ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie! Zdecydowanie kojarzy się z niezapominajkami :)

      Usuń
  2. Śliczny kolorek, od jakiegoś czasu chodzą za mną niebieskie odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny! ja teraz mam na paznokciach Peachellę :) dobrze się malowało, ale nie schnie jakoś szybko ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny jest kolor, ja bym dodała jeszcze na którymś paznokciu srebrny pył i wtedy całkowicie to co kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, typowo letni odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam kolorek różowy 322, krycie ma rzeczywiście świetne.

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny kolor <3 bardzo lubię tą serię Rita Ora

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger