grudnia 06, 2015

NOWOŚCI | Listopad


Chciałabym Wam dziś pokazać moje nowości kosmetyczne, które upolowałam z okazji dnia darmowej dostawy i nie tylko :) Zakupy zrobiłam w kilku różnych sklepach, m.in. kosmetykomania, ezebra, czy minti. W sumie dawno nie kupowałam dawno nic kosmetycznego, dlatego w tym miesiącu kupiłam kilka rzeczy, na które od dawna miałam chęć :)


W sklepie Minti skusiłam się na dwa oleje do włosów: Sesa oraz Amla. Kupiłam też korektor pod oczy z Catrice no i paletkę matowych cienie Makeup Revolution :) No i 2 krówki w gratisie :)


Paletka bardzo mnie ciekawi, brakowało mi takiego zestawienia cieni, do tego była naprawdę tania jak na taką ilość cieni - 40 zł.


Skusiłam się na ten korektor tylko ze względu na to, że jest o nim jakoś dużo w internecie i zaciekawił mnie :D Mały wybór kolorów, ale kto wie może z czasem będzie więcej... Cena 15,90 zł


Rozpoczęłam współpracę z firmą diagnosis, odezwał się do mnie Pan Piotr i wybrałam dwa kosmetyki najbardziej interesujące - maska złuszczająca do stóp od GlySkinCare oraz serum do twarzy na noc z witaminą C.


Szablony do przedłużania paznokci kupione na stronie NeoNail :) Raz użyte i bardzo jestem z nich zadowolona :) A kosztowały całe 10,90 zł za 100 sztuk.


Z koleżanką wybrałam się na zakupy do kosmetykomanii do Gdańska. To była wyprawa z Gdyni, do tego jeszcze był niesamowity wiatr, ale zakupy nas pocieszyły :)


Suchy szampon u mnie to niezastąpiony produkt - idealnie odświeża włosy i uwielbiam zwłaszcza Batiste <3


Puder ryżowy uwielbiam, do tej pory miałam z Paese i to 2 opakowania, jednak cena jest wysoka. Firma Ecocera wprowadziła puder ryżowy w dużo niższej cenie, bo 14,90 zł. Jest on tak samo dobry :)


Wosków Ci u mnie dostatek, jednak na te dwa zapachy miałam ogromną chęć :)


Skusiłam się też na eyeliner Sleek, ale na początku strasznie piekły mnie powieki. Potem zaczęłam używać go delikatniej i przeszło. Za to ma ładny kolor czerni :) cena ok. 25 zł


Pędzelek Hakuro do rozcierania to też świetny zakup, uwielbiam :) cena ok. 15 zł


A brushegg to taka moja mała zachciewajka do mycia pędzli ;) Bym go nie kupiła, gdyby akurat nie był w promocji... Jednak już po użyciu uważam, że to był zbędny zakup, ale cóż jak już jest to używam. Cena ok. 25 zł.


Zakupy na ezebra zrobione jakiś czas temu to kilka najbardziej potrzebnych rzeczy :)


Maska Kallos crema al latte to świetna maska, którą używałam kieeeedyś i postanowiłam do niej wrócić :) Fajnie pachnie, jednak po jakimś czasie znów mi zaczyna przeszkadzać i mnie mdlić... Cena ok. 12 zł.


Skusiłam się też na dwa nowe cienie matowe do oczu Maybelline Color Tattoo. Kupiłam dwa kolory Nude 93 i Rose 91. Kolory są mega fajne :) Cena ok. 20 zł


Cążki do skórek to must have, gdy robię paznokcie hybrydowe. Skórki muszą być odsunięte, a u siebie jeszcze je wycinam, także muszą być ;) Cena ok. 20 zł


Semilac Hard to produkt do przedłużania paznokci, utwardzany pod lampą UV. Cena ok. 30 zł.


A na stronie Pixie cosmetics była promocja na próbki podkładów mineralnych - 3 wybrane odcienie za darmo (ja dostałam 4, z czego dwa są takie same), tylko pokrywamy koszty wysyłki. Skusiłam się, może któryś kolor mi podpasuje :)

Jak Wam się podobają moje zdobycze?
Troszkę poszalałam, jednak już dawno nic sobie nie kupowałam i czuję się rozgrzeszona :D
Co Wam się udało ostatnio upolować?  :)

pozdrawiam,




32 komentarze:

  1. Bardzo fajne nowości u Ciebie. Paletka robi wrażenie, też mam z tej firmy, ale zwykłą perłową, mniejszą :)
    Do kosmetykomani też chętnie bym się wybrała, może namówię koleżankę :D
    Batiste też lubię, teraz mam wersje oriental bo szukam tego idealnego zapachu. Te dwa woski uwielbiam :)
    Puder ryżowy mnie kusi. A pędzelek Hakuro mnie kusi i jest dość tani.
    Gratuluję nowych współprac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paletkę właśnie chciałam całą matową, bo mam opadającą powiekę i wolę maty :)
      Co do kosmetykomanii chętnie wybiorę się jeszcze raz :D (ale za jakiś czas)

      Usuń
    2. Ja ostatnio robiłam zamówienie z kosmetykomanii :) ale jak będziesz się wybierać koniecznie daj znać ;)

      Usuń
  2. Olejek sesa mam uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo nowości u ciebie . ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maskę Latte Serical mam u siebie w łazience, od dłuższego czasu jakoś nie mogę jej skończyć.......a jej zapach - na początku zachwyca, a później przytłacza

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten różowwy color tattoo za mną chodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ładny, ale u mnie go praktycznie nie widać na powiece ;) troszkę tylko wyrównuje koloryt

      Usuń
  6. Ja nie skorzystałam z DDD bo wszystko mam, jednak patrząc na Twój wpis okazuje się, że olejki Amli i Sesy też by mi się przydały ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nic nie chciałam kupować, ale pomyślałam, że jednak olejki potrzebne. A także chodziła za mną tę paletkę z MUR to z darmową wysyłką wychodzi taniej :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne zakupy :) Ja maskę Kallos stosuję już dość długo - zapach na szczęście mnie nie męczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Harda i ja sobie muszę sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dużo fajnych kosmetyków. Paletka cudna, a jej cena kusząca. Mam puder Ecocera, ale na razie czeka w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem nowej wersji kamuflażu, a puder ryżowy ecocera bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile nowości:) też mam ten ryżowy puder, ale jeszcze nie używałam

    OdpowiedzUsuń
  12. Brushegg używam, ale bez niego też mogłabym żyć:) Kosmetykomanię mam pod nosem i lubię tam sobie poprawiać nastrój:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tę PALETKĘ od MUR - jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Łatwo tam dojechać do Kosmetykomanii? Od dawna próbuję się wybrać ale jakoś tak ciągle mi "nie po drodze" :) Ta maska Latte strasznie szkodziła moim włosom. Matowe Color Tattoo kupiłam podczas DDD, w tych samych odcieniach :) Semilac uwielbiam, Pixie mnie zraziło do siebie ostatnią aferą, jeśli to Hakuro H78 to również lubię, do zakupu brushegg się przymierzam, ale w chińskich sklepach, puder ryżowy Ecocera mnie kusi, ale mam Kryolan Anti-Shine (też ryżowy) i na razie odpuszczę. Moje włosy uwielbiają Amlę, kamuflaż Catrice bardzo polubiłam za krycie i jednoczesną lekkość, a paletkę Mattes muszę kupić, mam zwykłą Flawless, ale ostatnio mam fizia na punkcie matów. Także dużo nam się pokrywa produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile dooobroci! *.* Różowy wosk YC to jeden z ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo ciekawych nowości.
    Miałam olej sesa- był rewelacyjny. Włosy w świetnej kondycji plus dodatkowo działał ich na porost.

    OdpowiedzUsuń
  17. sporo nowości!
    olejek sesa bardzo polubiłam
    a woski ładnie pachną,miałam oba

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta paletka mnie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne nowości ;) też kusiło mnie to jajko do czyszczenia pędzli. Daj znać jak się spisuje :) Ja zamówiłam online z kosmetykomani pędzelki hakuro ;)
    Batiste lubię i zawsze mam w łazience, ale moja ulubiona wersja zapachowa to chyba oriental, którą kupiłam niedawno.
    Również nawiązałam współpracę z diagnosis i wybrałam krem ze złotem i kawiorem do twarzy oraz olejek arganowy ;) już testuję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Muszę powiedzieć, że nie znam wielu z tych kosmetyków. Chętnie dowiem się o nich więcej... :)

    Pozdrawiam i życzę Szczęścia w Nowym Roku 2016! :)
    (więcej życzeń u nas w blogu, więc się nie rozpisuję ;))
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna paletka! Poza tym, miałam te obydwa woski z YC i są piękne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger