stycznia 17, 2016

YANKEE CANDLE | Cosy by the fire - grzaniec przy kominku

Yankee Candle to oprócz kosmetyków kolejna moja mała mania :)  Bardzo lubię tę firmę, ponieważ wybór jest naprawdę ogromny i każdy znajdzie coś dla siebie. Woski, są naprawdę świetne, bo przy w miarę akceptowalnej cenie możemy poznać różne zapachy i w końcu zdecydować się na świecę, która jednak cenowo jest droższa, ale mamy dla siebie swój ulubiony zapach na dłużej :)


Dziś przychodzę do Was z recenzją zapachu, który pierwszy raz miałam okazję "wyniuchać" w świecy i dlatego postanowiłam skusić się na wosk. 
Tutaj poczytacie więcej na temat używania samych wosków.


Cosy by the fire - wosk ze świątecznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o zapachu ciepłej mieszanki imbiru, goździka i pomarańczy zharmonizowana z nutami drzewnymi.


Zapach jest bardzo mocny, po chwili od zapalenia bardzo szybko roznosi się po mieszkaniu. Czuć go po prostu w każdym kącie. Bardzo świąteczny, zdecydowanie bardzo intensywny zapach.
Kupiłam go ze względu na to, że wąchając świecę o tym zapachu pierwsze co wyczułam to dym ogniska, co niesamowicie mnie zaskoczyło i bardzo chciałam mieć wosk, by sprawdzić, czy po odpaleniu również będzie to wyczuwalne :) Liczyłam na zapach palonego drewna w kominku, plus jakieś dodatki przyprawowe. Jednak poczułam zupełnie co innego... 
Zdecydowanie na pierwszym planie znajdują się tu korzenne przyprawy i goździki, ale delikatnie wyczuć można także imbir i pomarańczę.

Cena: 8 zł
Dostępność: goodies.pl


Od razu robi się ciepło i przyjemnie w mieszkaniu. Ale zdecydowanie tylko na zimę, a najlepiej na okres świąt i w niedużych ilościach na raz!
Nie lubię takich zapachów, dlatego nie przypadł mi do gustu.

pozdrawiam,


11 komentarzy:

  1. Super jest ten zapach, zresztą cała zimowa linia jest bardzo udana, sama skusiłam się na Winter Glow w dużej świecy :)

    Zapraszam do mnie,
    Karolina z Likemywholefashion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Winter glow mam w wosku, jeszcze czeka na swoje użycie :)

      Usuń
  2. W takim kominku to pewnie każdy wosk pachnie obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc kominek może i wygląda ładnie, ale ta szklana podstawka się strasznie brudzi i przy przesuwanie trzeba ostrożnie, bo spada :(

      Usuń
    2. Faktycznie kominem wygląda uroczo ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam te woski, coś niesamowitego, jak bardzo są wydajne i intensywne.. Śliczny kominek!:)

    http://lukrowane-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy zapach :) ja jeszcze nie miałam okazji stosować tych świec. Mam nadzieję że się to kiedyś zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja akurat lubię tego typu zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach niestety totalnie nie mój :D ale ja jestem typowo owocowa czasem jeszcze kwiatowa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze tego zapachu. Ładny kominek. :)

    http://fromcarolinee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Spodobał mi się na sucho i też go kupiłam :) jeszcze nie paliłam. Ah te zapasy :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger