marca 17, 2018

Willow Organics - peeling do ciała {Fruity Sugar Scrub}

Willow Organics - peeling do ciała {Fruity Sugar Scrub}

Uwielbiam peelingi do ciała, zwłaszcza takie, które pozostawiają ciało porządnie nawilżone. Ostatnio kupiłam interesujący mnie od dłuższego czasu Fruity Sugar Scrub od Willow Organics. Po otwarciu zakochałam się w zapachu, a po użyciu w działaniu! Dlaczego? Zapraszam na cały wpis :)
Fruity Sugar Scrub dokładnie złuszcza martwy naskórek, pozostawiając skórę gładką i dobrze odżywioną dzięki dobroczynnym właściwościom naturalnych maseł i olejów. Olejek eteryczny z owoców werbeny egzotycznej nadaje mu intensywny, mocno energetyzujący zapach.
Zalecane stosowanie: wmasować w oczyszczoną, wilgotną skórę ciała raz w tygodniu. Peeling można stosować również do pielęgnacji dłoni i skórek. Formuła Self-Preserving
Skład: Sucrose (cukier), Mangifera Indica Seed Butter (masło mango), Butyrospermum Parkii Butter (masło shea), Carthamus Tinctorius Seed Oil (olej z krokosza), Prunus Armeniaca Kernel Oil (olej z moreli), Tocopherol (witamina E), Litsea Cubeba Fruit Oil (olejek z werbeny egzotycznej), Copaifera Officinalis Resin (balsam Copaiba), Citral*, Limonene*, Linalool*, Geraniol*, Citronellol*
* naturalne składniki olejku eterycznego
Cena: 35 zł / 120g

Willow Organics - peeling do ciała {Fruity Sugar Scrub}

Zapach i wydajność Fruity Sugar Scrub


W sumie zacznę najpierw od opakowania, bo jest naprawdę wyjątkowe. Szklany, porządny słoiczek, aż nieraz bałam się, żeby nie nie upadł pod prysznicem, bo by narobił niezłego hałasu ;) Etykieta nie jest zwykłym papierem, tylko porządną foliową naklejką, która nie odkleja się i cały czas wygląda jak nowa :)
Zapach jest przepiękny! Gdy go otworzyłam po raz pierwszy to zakochałam się! Jest to bardzo intensywny cytrusowy zapach. Jest tak intensywny, że po otwarciu czuć go niemal w całym mieszkaniu, a po umyciu na ciele utrzymuje się bardzo długo. Podczas używania pod prysznicem baaaardzo umila czas :)
Co do wydajności to bardzo go oszczędzałam, bo zapach jest cudowny i używałam nie na całe ciało tylko na wybrane partie, a to ze względu na zapach, który chciałam by ze mną pozostał na dłużej :)
Willow Organics - peeling do ciała {Fruity Sugar Scrub}


Działanie peelingu do ciała Willow Organics


Ten peeling to mocny zdzierak jeżeli użyjemy go na suche ciało, na wilgotne jest przyjemnym, porządnym peelingiem. Konsystencja jak widać na zdjęciu wyżej jest zbita i gęsta, ale nie sprawiało mi trudności nabieranie go i używanie. Rozprowadza się świetnie i podczas masażu idealnie peelinguje ciało. Od razu uwalniają się olejki, które idealnie nawilżają ciało. Po wyjściu spod prysznica nie dość, że ciało jest cudownie wygładzone i wypachnione to jeszcze nawilżone. Coś cudownego, dawno nie miałam tak dobrego peelingu i mam ochotę na więcej.

Willow Organics - peeling do ciała {Fruity Sugar Scrub}

Peeling jest genialny i dawno nie miałam tak dobrego peelingu, który by mi pasował pod każdym względem. Do tego ten cudowny zapach, który nie tylko unosi się podczas mycia, ale zostaje na dłużej. Peeling do ciała Willow Organics zdecydowanie skradł moje serce i mam nadzieję, że jeszcze będę miała okazję go użyć. Kupiłam go w promocji i aż żałuję, że nie wzięłam więcej, ale i tak standardowa cena w porównaniu do jakości według mnie nie jest wygórowana, więc jak będę mieć okazję kupię ponownie.


Znacie kosmetyki Willow Organics?
Jaki peeling ostatnio skradł Wasze serce? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger