marca 26, 2018

Braun Silk-expert 5 IPL - Zaczynam przygodę z depilacją IPL w domu! {Pierwsze wrażenia po jednym zabiegu}

Braun Silk-expert 5 IPL

To tak jak widzicie w tytule - zaczynam przygodę z depilacją IPL :) W tamtym tygodniu dotarł do mnie depilator IPL Braun Silk-expert 5 i chcę Wam pokazać co znajduje się w tym zestawie oraz dlaczego zdecydowałam się na testowanie tego produktu. Jestem też po pierwszym zabiegu, więc zapraszam też na moje pierwsze wrażenia! :)

Braun Silk-expert 5 IPL

Braun Silk-expert 5 IPLBraun Silk-expert jest innowacyjnym systemem IPL, który pozwala na trwałą, widoczną depilację w ciągu zaledwie czterech zabiegów. Oddziałuje pod powierzchnią skóry, na melaninę w mieszku włosowym, co pozwala przerwać cykl ponownego wzrostu włosów. Regularne stosowanie zapobiega wzrostowi niepożadanych włosów pod powiechnią skóry. 

Główny tryb umożliwia przesuwanie urządzenia po skórze, aby zabiegi przebiegały w bardziej płynny sposób na większych obszarach ciała, takich jak nogi. Zintegrowany czujnik kontaktu ze skórą zapewnia, że również mniejsze obszary ciała takie jak górna warga mogą być poddane dokładnemu zabiegowi

Początkujący użytkownicy mogą wybrać tryb delikatny, który wykorzystuje mniejszą intensywność światła. Jest także idealnym rozwiązaniem w kuracji wrażliwych miejsc, takich jak bikini lub obszary pod pachami.

Silk-expert IPL nie wymaga baterii i ładowania. Można stosowac go z pełną mocą bez przerw. Nie wymaga wymiany żarówek czy żeli - wystarczy podłaczyć urządzenie i rozpocząć zabieg.

Więcej na temat depilatora ->
http://bit.ly/2G8xOpm

Braun Silk-expert 5 IPL
Braun Silk-expert 5 IPL
Braun Silk-expert 5 IPL

Moja przygoda z depilacją laserową


Depilacja ta nie jest mi ani obca, ale też nie jest mi bliska, bo RAZ skusiłam się na zabieg w salonie kosmetycznym ;) Ale zaczęłam dość niefortunnie, bo swoją przygodę postanowiłam zacząć od depilacji okolic bikini (pfff... przecież mam wysoki próg bólu...), a nie należało to do najprzyjemniejszych, ale w czasie tego zabiegu kilka razy Pani "strzeliła" mi też w łydki, żeby pokazać, że tam ból jest mniejszy i rzeczywiście tam nie bolało wcale ;) 
Ostatecznie zabiegu nie pozwoliłam sobie dokończyć, bo okropnie bolało, a nawet postanowiłam sobie, że nigdy więcej depilacji laserowej. To było kilka lat temu i cały czas zastanawiałam się nad zabiegiem na same łydki, bo golenie ich maszynką jest uciążliwe ;)

Braun Silk-expert 5 IPL
Braun Silk-expert 5 IPL

W opakowaniu znajduje się:

  • Depilator IPL Braun Silk-expert 5
  • Zasilacz i kabel do zasilacza
  • Maszynka do golenia Gillette Venus
  • Instrukcja obsługi w różnych językach (w tym w języku polskim)

Braun Silk-expert 5 IPL Braun Silk-expert 5 IPL


Dlaczego zdecydowałam się na depilator IPL?


Kiedyś sięgałam tylko po depilator elektryczny, który wyrywa włoski, używałam go raz na 2-3 tygodnie i było super, ale tylko na początku. Z czasem zaczęły mi wrastać włoski, gdy pojawiły się pierwsze krosty z wrośniętymi włoskami po prostu to zdrapywałam. Po dłuższym czasie zaczęło mi ich wrastać nie kilka, a naprawdę sporo i zdecydowałam się odstawić depilator i golić nogi maszynką. Jest to uciążliwe, ale dzięki temu doprowadziłam łydki do normalnego stanu, bez stanów zapalnych. Do tej pory używałam maszynki i nie znalazłam godnego zastępcy. Włoski nadal mi wrastają, ale naprawdę jest tego mało. 
Dlatego jak poczytałam o depilacji laserowej to widzę same pozytywy i zgodziłam się przetestować depilator IPL Braun Silk-expert 5 :) Właśnie depilacja IPL jest idealna dla osób, które borykają się z problemem wrastających włosków
Zaletą tego depilatora jest to, że można go stosować też na twarz (ale nie w okolicach oczu!) i mam zamiar użyć go też na wąsik, który co tydzień depiluję plastrami :)

Braun Silk-expert 5 IPL
Braun Silk-expert 5 IPL


Pierwsze wrażenia po użyciu Braun Silk-expert 5



Sam depilator nie jest ciężki, dobrze leży w dłoni i wygląda bardzo elegancko. Po włączeniu jest cichy, słychać lekki szum powietrza, używałam go podczas, gdy córka spała w pokoju obok ;) 
Po przyłożeniu do skóry lampki po obu stronach depilatora zaczynają się zapalać, to znaczy, że Inteligentny sensor kolorytu skóry SensoAdapt nieustannie – 80 razy na sekundę – odczytuje odcień skóry i automatycznie dopasowuje do niego intensywność światła, co przekłada się na maksymalną skuteczność i bezpieczeństwo.
Ogólnie ból był bardzo mały (na łydkach), ale z tyłu łydek bliżej uda bolało odrobinę mocniej, ale i tak nazwałabym to szczypaniem. 
Świetne jest to, że są posiada tryb płynny, bo uwalnia fale świetlne z większą częstotliwością i minimalizuje ilość pominiętych obszarów. 
Ja przy pierwszym użyciu próbowałam najpierw używać go nie w trybie płynnym, tylko pojedynczo, kontrolując błysk, ale po chwili okazał się wygodniejszy i szybszy właśnie tryb płynny. Przykładam do ciała, naciskam i nie puszczam przycisku, a następnie po błysku przesuwam o 1-2 cm i tak prawie całe nogi.
Są dostępne tutaj trzy tryby: Tryb normalny, delikatny albo bardzo delikatny. Czasami zmieniałam na tryb delikatny (właśnie bliżej uda z tyłu łydki) i wtedy moc jest mniejsza.

Braun Silk-expert 5 IPL
Braun Silk-expert 5 IPL

Jestem zaintrygowana tym depilatorem IPL Silk-expert 5 od Braun i z chęcią rozpoczęłam używanie. Za jakiś czas na pewno dam Wam znać jak się sprawdza i czy będę widziała jakieś różnice :) Liczę, że tak :) 


Korzystacie z depilacji laserowej?
Robilibyście taki zabieg w domu?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger