marca 01, 2018

Nivea krem do rąk kwiat wiśni i olejek jojoba + informacja o targach kosmetycznych Ekocuda po raz pierwszy w Gdańsku!

Nivea krem do rąk kwiat wiśni i olejek jojoba

Ostatnie kilka dni miałam mały zastój i z braku czasu nie pojawiło się nic nowego, dlatego dziś post dwa w jednym, krótka i zwięzła recenzja kremu do rąk, którego używam na co dzień oraz informacja o nadchodzących targach kosmetycznych w Gdańsku! Zapraszam :)

Nivea krem do rąk kwiat wiśni i olejek jojoba


Nivea krem do rąk kwiat wiśni i olejek jojoba Poczuj rozpieszczającą pielęgnację olejkami w szybko wchłaniającym się kremie do rąk. Zapewnia 24-godzinne nawilżenie bez uczucia lepkości.
Pozwala cieszyć się delikatnym zapachem kwiatu wiśni
Sprawia, ze skóra Twoich dłoni staje się niewiarygodnie miękka w dotyku

+ 24-godzinne nawilżenie dłoni 
+ Miękka w dotyku skóra dłoni 
+ Delikatny zapach kwiatu wiśni 
+ Drogocenny olejek jojoba 
+ Brak uczucia lepkości.

Nivea krem do rąk kwiat wiśni i olejek jojoba

Opakowanie / Konsystencja


Opakowanie to wygodna i poręczna tubka (?), której design jest bardzo miły dla oka, dobrze też trzyma się w dłoni jeżeli to ma dla kogoś znaczenie :)
Konsystencja jest lekka, łatwo się rozprowadza na dłoniach i pozostawia bardzo delikatną warstwę. Dłonie nie są natłuszczone tak, że nie można niczego dotykać ;)

Nivea krem do rąk kwiat wiśni i olejek jojoba

Działanie


Krem do rąk Nivea wchłania się bardzo szybko i jak pisałam jest lekki i przez to muszę go użyć więcej niż innych kremów do rąk (np. YOPE).
Pozostawia dłonie nawilżone i miękkie, jednak w moim przypadku nie jest to długi efekt, ale dobrze go mieć pod ręką. Ja mam miejscami bardzo przesuszoną skórę (między palcami) i ratuję się kremem z witaminą A na te miejsca. Ogólnie ten krem bardzo polubiłam, też głównie temu, że nie trzeba długo czekać aż się wchłonie.
Do tego ma prześliczny, delikatny, kwiatowy zapach, który po użyciu pozostaje jeszcze chwilę na dłoniach i za to go też uwielbiam!

Nivea krem do rąk kwiat wiśni i olejek jojoba

Krem bardzo przypadł mi do gustu i chętnie po niego sięgam. Na co dzień mam go w torebce, więc nieraz w pracy się przydaje :) Nie jest to może bardzo odżywczy krem do rąk, ale spełnia swoje zadanie, choć u mnie na krótko.

 

Targi kosmetyczne Ekocuda w Gdańsku po raz pierwszy!


http://ekocuda.com/gdansk/


Nie wiem czy znacie, ani czy słyszeliście o targach kosmetycznych Ekocuda? 

Są to targi kosmetyków naturalnych które odbywały się do tej pory tylko w Warszawie, a teraz po raz pierwszy odbędą się także w Gdańsku w Centrum Stoczni Gdańskiej. 17-18 marca! Na tych targach odbywają się warsztaty, wykłady, a przede wszystkim mamy możliwość przetestowania, powąchania i zakupienia szerokiej gamy kosmetyków naturalnych :) Wstęp na targi jest bezpłatny!


- Misją Ekocudów jest podnoszenie świadomości Polaków na temat zdrowego stylu życia,
a w szczególności zagadnień związanych z kosmetykami naturalnymi. Wydarzenie to na stałe zapisało się do kalendarza stolicy, gdzie w kwietniu, odbędzie się już czwarta edycja. Często podczas rozmów z uczestnikami otrzymywałam pytania, czy i kiedy Ekocuda zagoszczą
w innych miastach. Uznałam, że 2018 to dobry rok na taką decyzję. Gdańsk to pierwsze miasto po Warszawie, gdzie producenci polskich i zagranicznych kosmetyków naturalnych będą mogli zaprezentować swoją ofertę i poznać osobiście swoich klientów. –
mówi Zuzanna Mierzejewska, właścicielka marki Ekocuda.

A ja już robię przegląd stoisk kosmetycznych, które tam się pojawią, bo się wybieram, a Wy? :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger