września 15, 2019

Bielenda, Fresh Juice, rozświetlający płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową

Bielenda, Fresh Juice, rozświetlający płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową

Ostatnio mnie tu mniej, bo i czasu mniej i jakoś pogoda nie sprzyja... Poza tym po pracy (przed komputerem...) nie chcę w domu spędzać zbyt dużo czasu przed komputerem, gdy są inne rzeczy do roboty ;)
Płyn micelarny to podstawa mojego demakijażu i czasami boję się eksperymentować w tym zakresie, bo produkty mają kiepskie składy i podrażniają nie tylko oczy, ale i cerę. Ten na szczęście nic złego nie zrobił mojej skórze, a uważam nawet, że jest godny uwagi! Zapraszam :)


ZOBACZ TEŻ... Naturalny płyn micelarny z olejem inca inchi, ekstraktem z aloesu i ogórka od polskiej marki be organic

Bielenda, Fresh Juice, rozświetlający płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową

Kilka słów o płynie micelarnym Bielenda

Płyn Micelarny z bioaktywną wodą cytrusową zawiera rozświetlający sok z ananasa, regenerujący kwas laktobionowy oraz oczyszczające micele.
Rozświetlający płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową, otrzymywaną z owoców śródziemnomorskich, szybko i skutecznie usuwa makijaż twarzy, oczu i ust. Oczyszcza i odświeża skórę, jednocześnie aktywnie wspiera redukcję przebarwień i rozświetla cerę. Produkt, bogaty w dobroczynne oligoelementy, chroni skórę przed zanieczyszczeniami, daje uczucie czystości, odświeżenia i komfortu. Płyn jest dermo-kompatybilny ze skórą, zapewnia codzienne oczyszczenie i rozświetlenie.

Wysoka skuteczność płynu wynika z zastosowania:
Bioaktywnej wody cytrusowej - wykazującej działanie antyoksydacyjne i wspierającej witalność komórek skóry.
Soku z ananasa - który skutecznie redukuje przebarwienia, nadając skórze promienny wygląd,
Kwasu laktobionowego - skutecznego składnika regenerującego, rozjaśniającego przebarwienia i wspomagającego procesy odnowy naskórka.
Miceli - które wychwytują o doskonale usuwają makijaż, sebum i wszelkie zanieczyszczenia ze środowiska (w tym pyły zawieszone oraz metale ciężkie).

Cena: ok. 20 zł

Bielenda, Fresh Juice, rozświetlający płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową
 

Opakowanie, zapach, wydajność

Kiedyś nie przykładałam uwagi do składu danego płynu micelarnego, teraz staram się wybierać te ciekawsze, dlatego ten Bielendy wpadł w moje ręce. Nie znam się jakoś specjalnie na składach, ale gdzieś ktoś go polecał, więc w promocji w Rossmannie go dorwałam ;)
Opakowanie jest bardzo wygodne, jest to butla o pojemności 500 ml z zamknięciem na klik, takim wciskanym. Szata graficzna bardzo mi się podoba i chyba dlatego też skusiłam się na dwa inne produkty z tej serii ;) Butla mimo swoich rozmiarów jest poręczna w użyciu.
Zapach jest bardzo przyjemny, świeży i odrobinę słodki.
Płyn micelarny jest bardzo wydajny, ja mam go od czerwca i jeszcze jest 1/3 butelki, czyli ok. 4 miesiące. A termin ważności to 6 miesięcy od otwarcia.

Bielenda, Fresh Juice, rozświetlający płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową

Działanie

Płyny micelarne służą mi do demakijażu twarzy, oczy zmywam zwykle płynem dwufazowym, ale nieraz zdarzało się, że używałam też tego płynu micelarnego. Sprawdza się naprawdę świetnie i lubię go, bo nie podrażnił mnie ani razu! 
Świetnie odświeża i oczyszcza skórę z makijażu, zostawia delikatną powłoczkę na skórze, ale ja płyn micelarny zmywam ze skóry żelem do mycia twarzy. Moja skóra zawsze się czerwieniła podczas demakijażu, podczas używania tego płynu nic takiego się nie dzieje! Jeżeli chodzi o działania pielęgnacyjne to wierzę, że jednak występują, bo moja skóra wygląda naprawdę dobrze, promiennie i świeżo. Wiadomo to kwestia nie tylko tego płynu, ale przynajmniej nie pogarsza tego stanu skóry :)
Jest delikatny, nie wysusza skóry, nie podrażnia, sprawnie oczyszcza skórę.

Bielenda, Fresh Juice, rozświetlający płyn micelarny z bioaktywną wodą cytrusową


Zobacz też inną recenzję na blogu→ Bielenda, Rose Care, dwufazowy płyn micelarny różany do demakijażu
→ Sylveco, Aloesove płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu
→ Woda micelarna BIOpha Nature do skóry wrażliwej - Chaber Bławatek, Aloes, Masło Shea


Bardzo go polubiłam i na pewno jeszcze do niego wrócę, lub kupię po prostu inną wersję z tej serii :) Lubię kosmetyki Bielendy i naprawdę niewiele z nich mnie rozczarowało, o ile cokolwiek takiego się pojawiło, bo nie pamiętam :)

Zwracacie uwagę na skład podczas zakupów płynu micelarnego?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger