listopada 07, 2012

Kobo professional Colour Trends - 13 Prague







Parę dni temu spontanicznie kupiłam sobie lakier z Kobo. W sumie jest to mój pierwszy lakier tej firmy. Bardzo spodobał mi się ten kolor, jest po prostu cudny, taki kolor jasnego kakao :D 

Zdjęcia poniżej robione wieczorem, przy sztucznym świetle. Kolor wydaje się być troszkę jaśniejszy.



Te zdjęcia robione w świetle dziennym.


Mi ten kolor bardzo przypadł do gustu. Maluje się nim świetnie, już jedna warstwa ma bardzo dobre krycie.
Podczas malowania nie przeszkadza nawet mały pędzelek, lakier dobrze się rozprowadza, trzyma się na moich paznokciach krótko, ale jeszcze nie znalazłam takiego, który utrzymywałby się dłużej :) Po jednym dniu zrobił już się odprysk na jednym najsłabszym paznokciu. Szybko wyschnął :)

Na pewno będzie to mój ulubiony kolor na jesień :)

Jak Wam się podoba ten kolor?

pozdrawiam,

36 komentarzy:

  1. lubię takie odcienie, kiedy nie mam czasu na malowanie paznokci, wtedy tak bardzo nie widać ja coś źle wyjdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny! Spokojny taki, idealny na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie kolory. Muszę obadać tę kolekcję lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor cudny i jedna warstwa wow

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny nudziak :)podoba mi się,że tak dobrze kryje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ładny :)
    Ale nazwa mi nie pasuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nazwa to nie wiem, często bywa tak, że nie odnosi się do koloru lakieru:)

      Usuń
  7. Ale fajny kolor, szukałam kiedyś takiego. NIe sądziłam, że kobo będzie miało takie odcienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam, a to mój pierwszy lakier kobo i jestem zachwycona :)

      Usuń
  8. taki trochę nudziak. ładny, ale ja takich nie używam

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wygląda na paznokciach, na jesień (i nie tylko) super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglada swietnie! Podoba mi sie ;) Buziaki i zapraszam na nowy wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolor baardzo nuuuuudny :) super - a ja nie mam żadnego z kobo jakoś zawsze mam jakieś ale aby nie kupić

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo w moim typie ten kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny, ale czy nie przebija nierówności?

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się ten kolorek. Tylko jak wiele rzeczy podoba mi się u kogoś. Za każdym razem kiedy nakładam ten kolor na paznokcie wydaje mi się, że kompletnie do mnie nie pasuje i wygląda dziwnie....

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie moje kolorki,ja jesienią stawiam na czerwienie:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam do zabawy http://bambusowy-raj.blogspot.ro/2012/11/tag-moje-blogowe-sekrety.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Na podstawie zdjęć przypomina mi Barefoot in Barcelona z OPI :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kolor, nie mam takiego

    OdpowiedzUsuń
  19. idealny na co dzień, zawsze będzie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ładny nudziak. Pasuje zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolor bardzo ładny, w sam raz na jesień :)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  22. naprawdę śliczny kolor:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. podoba mi sie ten kolor :) lubie takie nudziaki ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger