kwietnia 17, 2013

Nowości zakupowe cz. II






Tak, znów mam dla Was nowości zakupowe :) Ale jak to jest zawsze czasami "samo" coś wpadnie do koszyka :D 
Tym razem zaszłam do chińczyka po dwa pilniki, bo tam mają je bardzo tanio :) W Inglocie bardzo spodobał mi się lakier w kolorze 381 z wiosennej kolekcji :) Byłam również w Hebe po żel do brwi, bo mój stary żel nie nadaje się do użytku, i kupiłam żel z catrice oraz cóż... Kolejny lakier Essie mint candy apple, właśnie mam go na paznokciach :)

Jako, że wiosna w końcu zawitała i do Gdyni kupiłam miętowe trampki, są idealne :) Uwielbiam ten kolor !

Kolejne buty, tym razem coś na obcasie, bo takich butów aż wstyd się przyznać, ale nie mam za wiele...

W rozdaniu u Dezemki wygrałam samoopalacz Dermedic, nie używałam nigdy, zawsze się naturalnie opalam, ale cieszę się, że udało mi się wygrać, już używałam i jestem bardzo zadowolona, na pewno będzie recenzja :)

Wymianka z idealną kobietą :)

Oraz najnowszy zakup, czyli rękawica kessa i czarne mydło savon noir :)

Na razie nic więcej mi nie potrzeba z kosmetyków... chyba :)
I pochwalę Wam się jeszcze - dziś zrobiłam mój pierwszy tatuaż! Jest idealny, delikatny i bardzo mi się podoba :)

I jak podobają się nowe zdobycze? :)

pozdrawiam,

37 komentarzy:

  1. Bardzo fajny lakier z Inglota. Zdarza się, że jakiś czas przepadam za określonym kolorem. Teraz właśnie jest to taki, brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie mam tak samo, nie mam żadnego lakieru w tym kolorze i jak go zobaczyłam, to musiałam go mieć :)

      Usuń
  2. Strasznie spodobały mi się te miętowe trampki ;)
    Mam takie czarne, ale kolorowe też są super ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie nie mam takich trampków, w tamtym sezonie nosiłam takie jakby dżinsowe, a teraz postanowiłam poczuć więcej lata :D

      Usuń
  3. Też wygrałam ten samoopalacz, ale dla ostrożności mam zamiar użyć go dopiero w weekend ;) Pokaż tatoo! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ja najpierw zaryzykowałam na cale nogi, jak zauważyłam efekt to na całe ciało i daje bardzo delikatny efekt :)

      Usuń
  4. Mint Candy Apple <3 bardzo wiosenny!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wlasnie pomalowalam paznokcie mint candy apple :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w tym miętowym essie zakochałam się już zeszłego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne zakupy:)
    Też ostatnio skusiłam się na Essiaka Mint candy apple oraz miętowe trampeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czarne mydło chodzi mi po głowie:) Po lakier z Essie ostatnio wybrałam się do miasta, ale go nie było:/

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te lakiery, śliczny masz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na kessę i czarne mydło mam ochotę już od dawna :)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. niezły ten haul zakupowy :) ile rzeczy :D masakra! fajne rzeczy znalazły się w twojej wymianie. :) również zakochałam się w tych trampkach miętowych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pokaż tatuaż! miętka essie jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, ale niech się troszkę zagoi, bo jest zaczerwieniony jeszcze :)

      Usuń
  13. fajne zakupy, tez nie mam zbyt wiele butów

    OdpowiedzUsuń
  14. no piękne zakupy!
    I ja poszukuję butów a mało co mi się podoba :/

    OdpowiedzUsuń
  15. dobre zakupki, aaale pokazuj to cudo! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Trampki ekstra, koniecznie musisz pokazac tatuaz, bo nie wytrzymam ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. trampki są świetne, kolorek w sam raz na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  18. pokaż jak wygląda na paznokciu Inglot :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger