września 03, 2012

Odpowiedź na TAG

Hej! ♥
 
Nie było mnie tydzień, ale już wróciłam :) Pojechałam do domu pomóc mamie przy sadzeniu chryzantem :) W listopadzie na sprzedaż... Naprawdę jest to ciężka praca...
Było ciężko, ale za to jak się opaliłam uuu :)) Mój narzeczony za to zjarał na raczka...

Niestety nie mam nowych zdjęć, bo nie wzięłam ze sobą aparatu :(

Przez ten tydzień opuściłam 2 zajęcia z aqua aerobiku, ale w domu za to miałam safari aerobik :D Szczerze mówiąc, to te zajęcia nie są aż tak wyczerpujące jak się spodziewałam... Ale zobaczymy na koniec jak to będzie...

Teraz odpowiedź  na TAG 10 pytań, a zostałam otagowana przez Sylwię :)
 
 
1. SH czy sieciówka/zakupy przez internet/bazary ?
 
Ciuchy najczęściej kupuję w sieciówkach, bardzo rzadko mi się zdarzy w SH coś znaleść co mi sięspodoba. Na rynku też zdarza mi się kupować, ponieważ tak zawsze można się potargować i też można znaleść fajny ciuch :)
 
2. Malujesz się czy pełna naturalność ?
 
 Maluję się codziennie. Bez makijażu czuję się jakaś taka nijaka.
 
3. Jakie jest Twoje wymarzone ubranie?
Takie, które chciałabyś sobie kupić teraz i już , a może takie jakie jeszcze nie weszło na rynek światowy?
 
W sumie to teraz chcę kupić płaszczyk, ale nigdzie nie mogę znaleść nic idealnego. Najchętniej turkusowy, bądź niebieski...
 
4. Jaki jest twój ulubiony serial ?
 
 Nie oglądam seriali, ale rodzinka.pl jest fajna:)
 
5.  Wolisz buty na obcasie czy na płaskim ?
 
Na płaskim. Buty na obcasie są takie piękne ♥ ale zdecydowanie nie dla mnie. Niski obcas jeszcze ok, ale te wysokie oł noł, zabiłabym się :D I tak jestem wysoka, co dopiero takie buty...
 
6. Czy uważasz że przyjaźń damsko-męska istnieje ?
 
 Przekonałam się na własnej skórze, że NIE.
 
7.Co byś zrobiła gdyby jutro miał być koniec świata ?
 
Chwilę się zastanawiałam nad tym pytaniem... Ciężko powiedzieć, bo do jutra nie zdążyłabym wyjechać do Paryża, ani do Egiptu zobaczyć piramidy ;) Myślę, że na pewno pojechałabym do domu, do Białegostoku na te ostatnie chwile...
 
8. Wierzysz w sny?
 
W sny nie wierzę. Ale wierzę w to, że sny coś znaczą
 
9.Od czego pochodzi Twój sieciowy nick?
 
Troszkę głupia historia :D Kiedyś grałam w CS (Counter-Strike) i to nawet nie najgorzej, miałam nick z imienia, ale potem chciałam zmienić na jakiś nie powtarzalny i wymyśliłam JealousJelly. Jealous (ang. zazdrosna), bo jestem straszną zazdrośnicą, a Jelly (ang. galaretka), ponieważ tak mi wpadło do głowy i nie każdy potrafił powiedzieć ten nick :D
 
10 .Dlaczego prowadzisz bloga?
 
 Prowadzę bloga, ponieważ sprawia mi to przyjemność :) Lubię dzielić się z innymi moimi doświadczeniami.
 
 
Miłego wieczoru dziewuszki :)
 
pozdrawiam,
JealousJelly

6 komentarzy:

  1. cześć moja imienniczko ;)
    a teraz apropo posta. zgadzam się z tobą co do 6 pytania. bo przecież zawsze z przyjaźni (najczęściej bardzo krótkiej) przekształci się to w zauroczenie, albo cały czas jedna osoba jest zakochana w drugiej bez wzajemności i cierpi

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj maniaczko kosmetyków :) Pozdrawiamy Cię od ekipy Mollona bardzo serdecznie i chcemy Ci przekazać, że teraz jest dostępny dla blogerów serwis mollon.wroclaw.pl a jak Cie jakiś produkt zainteresuje, to podając hasło "cosmetics my addiction" otrzymasz od nas kosmetyk do włosów w prezencie i kolejna recenzja mogłaby wyjść z Twej głowy. Pozdrawiamy - Mollon Cosmetics :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog. Ciekawa historia nicku - Zazdrosna Galaretka :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Eee tam, ja wierzę w damsko-męską przyjaźń. Mam przyjaciela i całkiem nieźle nam się powodzi, od lat już w sumie (i fakt, że jest gejem nie ma tu nic do znaczenia :P)

    OdpowiedzUsuń
  5. zgadzam sie do rodzinki.pl ja ich uwielbiam ogladac :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger