sierpnia 02, 2012

Delikatny makijaż z roztartą kreseką


Nie jestem specem od robienia makijaży, ale czasami mam tak, że lubię spróbować coś nowego na oku. Mój makijaż codzienny to najczęściej kombinacja kilku cieni i zrobienie na nich czarnej wyraźnej kreski, lub samej kreski, czyli coś takiego:


Lecz tym razem pomyślałam o zrobieniu kreski cieniem i roztarcie go pędzelkiem. Troszkę tę kreskę wyciągnęłam i na końcach lekko pomalowałam eyelinerem, aby w kącikach mi się cień nie rozmazał, co zdarzało mi się często. Niestety mam opadające powieki i wyciągnięcie kreski czasami się "zagina".
Oto efekt:


Całość:
Włosy były tuż po wysuszeniu i niestety układały się w swoją stronę, nie wspominając nawet o grzywce....

Do tego makijażu użyłam paletki AU NATUREL (czarny cień jest świetnie napigmentowany i zawsze maluję nim brwi).

Jak Wam się podoba?:)

pozdrawiam,

29 komentarzy:

  1. Ja też się często tak maluje na co dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień ja preferuję troszkę mocniejszą kreskę :)

      Usuń
  2. Pięknie! Lubię takie makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie! Lubię takie kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeej. Masz śliczne oczy ! I ogólnie kolor tęczówki!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie kolor tęczówki mam jakiś taki dziwny, chciałabym mieć baaardzo ciemne oczy :))

      Usuń
  5. delikatnie ale ładnie:) ciekawy kolor tęczówki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie - właśnie od kilku dni zamierzam się na taki makijaż i szukałam inspiracji :) dziękuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie delikatny ale stanowczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. mi sie podoba, bo ja rowniez nosze taki makijaz na codzien :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę umieć malować takie idealne kreski na oczach ! ! ! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja z kolei czarnego cienia z paletek Sleeka w ogole nie używam, boję się. :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz piękny kształt oczu,zazdroszczę:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam Sleek Au Naturel ale jakoś nie polubiłam się z nim jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Też specem od make-upu nie jestem, ale lubię sobie coś tam czasem maźnąć :) Bardzo ładnie Ci to wyszło, ja wstawiam zdjęcia samych oczu, bo cerę mam taką, że musiałabym siedzieć godzinę przy retuszu jednego zdjęcia :P Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  14. mi się bardzo podobają :) ja nigdy nie umiem sobie zrobić idealnie równych kresek ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Luuuuubie to :D podobaja mi sie takie delikatne makijaze

    OdpowiedzUsuń
  16. niech mnie ktos nauczy robienia kreski!;d
    nie potrafie;d

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny delikatny makijaż ;) świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  18. chyba dziś taki zrobię, bo nic mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczny , delikatny makijaż :)
    Zapraszam do udziału w konkursie na makijaż sylwestrowy.
    Do wygrania zestawy kosmetyków Mariza
    szczegóły na fb http://www.facebook.com/MARIZA.konsultantka
    Serdecznie Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger