sierpnia 12, 2012

Zakupy na Jarmarku i nowe buciki :3



W Gdańsku trwa teraz Jarmark Św. Dominika i w końcu z narzeczonym wybraliśmy się, chciałam zobaczyć co tam ciekawego mają :) Przyznam, że na FB kosmetykomani wyczytałam, że mają tam swoje stoisko i głównie temu chciałam tam iść :D Myślałam, że może kupię jakąś paletkę sleeka, ale jakoś tak mam dwie i póki co mi wystarczą...

Znalazłam stoisko z ozdobami do paznokci i zakupiłam pędzle do ozdabiania paznokci (1,50zł za sztukę).

Po długich poszukiwaniach znalazłam stoisko kosmetykomani i kupiłam maskę + serum do twarzy do cery mieszanej (15zł), ciekawa jestem jak się sprawdzi... Pani ekspedientka bardzo polecała :)

Mimo, że mam dużo bronzerów to zakupiłam honolulu z W7 cudowny mat *_* jeszcze nie używałam go na twarz, śliczny pędzelek, ale raczej nie będę go używać... Bronzer kosztował 15 zł, bardzo podobne opakowanie do benefita ;)


Również skusiłam się na kredkę/eyeliner wykręcaną jak szminka :) Jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi na oku. Kosztowała 7zł. Jakby co będę nią smarować usta, ooo tak :D

I na koniec butki, które kupiłam jeszcze przed wstąpieniem na jarmark :D Narzeczony powiedział, że są świetne, a skoro mu się podobają, mi również, to cóż nie miałam wyboru i kupiłam :) 
Są idealne...  A kosztowały 85zł.


Do tego na jarmarku kupiliśmy miodku, bo chcę zrobić cytrynówkę :) Ostatnio piłam u cioci, która lubi robić naleweczki i podała przepis i spróbuję zrobić też :)

Prawda, że udane zakupy? :D

pozdrawiam,

37 komentarzy:

  1. śmieszne buty, ale podobają mi się
    na Honolulu sama się czaiłam jakiś czas :) musze znowu swatche pooglądać ;) przydałby mi się matowy bronzer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty sportowo eleganckie, idealne jak dla mnie i na dodatek nie są AŻ tak wysokie...
      A honolulu już patrzyłam kilka razy, ale zawsze wchodziły w grę koszty wysyłki, teraz udało się kupić na czysto :)

      Usuń
  2. Buty są genialne ! Są one hitem sezonu ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, oby tylko mi dobrze służyły :D

      Usuń
    2. Na 100% będą ci dobrze służyły , bo widać , że są bardzo wygodne :)

      A co do mojego outfitu to nie wiem czy wiesz ale za te spodnie zapłaciłam jedynie 15 zł :D Hmm... ja jestem niska a więc moje kochane lity mogę nosić ♥

      Usuń
  3. Eyeliner wygląda jak kajal :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na opakowaniu napisane, że to kajal, ale ja to widziałam pierwszy raz w życiu :D

      Usuń
  4. hmm kajal to dobra firma, z tego co slyszalam, wiec eyeliner powinien dobrze sie sprawdzic:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjne zakupy w rewelacyjnej cenie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne zakupy, buty widziałam na allegro u mojego ulubionego sprzedawcy, ale to nie mój gust

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widziałam je już u jednej z blogerek modowych, ale jak je zauważyłam w sklepie to musiałam je mieć są idealne

      Usuń
  7. Ciekawi mnie ta kredka :) buty są też interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio zauważyłam jest moda na takie buty

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę rozejrzeć się za tym bronzerem bo to idealny kolorek dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. ojojoj, świetne zakupy. :) ja planuję zakup cienkich pędzelków do wzorków, ale nie mam u siebie w mieście za bardzo gdzie kupić, a nie chcę zamawiać z allegro. ciekawi mnie bardzo bronzer z w7. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bronzer świetny ;)
    ale w tych bardzo modnych butach chyba bym nie wyszła z domu, nie mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak najbardziej udane zakupy ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. będziesz super modna w tych butach:) jak dla mnie są za sportowe:)

    OdpowiedzUsuń
  14. wow bardzo ciekawe buciki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie ta kredka, jeszcze takiej nie widziałam

    OdpowiedzUsuń
  16. słyszałam o kajalu wiele dobrego, nawet Ania Mucha go poleca! :)

    zapraszam do mnie, niedawno zaczęłam , ale może znajdziesz coś ciekawego dla siebie? :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne buty :D
    zapraszam na loterię:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  18. kredka/eyeliner ^^ cudeńko . W wolnej chili zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gdzieś Ty dorwała tą maskę?:D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne te buty ;d
    obserwujemy ? daj odpowiedz ;)
    cosmicdays.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. swietne te bucciki :) bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam ten eyeliner . Dokładnie taki sam ! Ogólnie ja śmigam po oku grube krechy więc nie przeszkadzało mi to , że grubo malował .
    Buciki świetne .
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ten eyeliner w sztyfcie Saffron - bałam się go początkowo i zastanawiałam co będzie, jak czubek się zużyje. Czubek się zużył a sztyft nadal można "ogarnąć" - świetnie nadaje się do Smokey Eyes!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger