sierpnia 11, 2012

Współpraca Pilomwax, nowy zakup + allegro


Już jakiś czas temu dostałam do testowania od firmy Pilomwax expresową maskę do włosów zniszczonych. Jestem już w trakcie testowania :)

Przed wyjazdem do Białegostoku skończyła mi się moja malonowa kąpiel i dopiero wczoraj kupiłam nową i do tego w sprayu bez spłukiwania. Uwielbiam je :3 Do tego na próbę olejek łopianowy, który stymuluje wzrost włosów.


Zapraszam na moją aukcję, wystawiam używany przeze mnie telefon SONY ERICSSON W595 FLOWER. Zapraszam :)

Dla blogerki, która zakupi telefon wysyłka gratis :)



Postaram się w najbliższym czasie napisać recenzję podróbki Beuty blendera, bo już go zdążyłam dobrze potestować :)

miłego wieczoru,
pozdrawiam,

18 komentarzy:

  1. Marion bardzo mnie ciekawi, są różne opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są różne, ale to moje drugie opakowanie i jak dla mnie jest cudowna, a ten zapach mmm....

      Usuń
  2. Ja również niedługo będę testowała MARION'a:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja chyba się skuszę na ten olejek łopianowy, tyle blogerek go kupuje, używa i poleca, że i mnie naszła chrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie ciekawi ta odżywka Pilomwax, nie słyszałam jeszcze o tej firmie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje, ja też czekam na recenzje odzywki Pilomax.
    Obserwuję i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie 2 dni temu dostałam tą maskę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. olejek z papryką mam
    świetny jest ;)))

    OdpowiedzUsuń
  8. też kupiłam te produkty Mariona, jutro zabieram się za testowanie ;)) ciekawa jestem ich niesamowicie :) a tego olejku z GP również, ale nie mam okazji go kupić u siebie i chwała bogu, bo już za dużo kosmetyków do włosów mam :D z chęcią poczytam jak sprawuje się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miłych testów. :) czekam na recenzję BB. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też miałam SE W595 flower edition. Uwielbiałam ten telefonik - jest taki kobiecy! Wymieniłam go na czerwoną SE XPERIA Neo V, z której tez jestem zadowolona, ale z wygląda brak jej tego czegoś, co miał "kwiatuszek".

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa jestem tej maski do wlosow :):)

    OdpowiedzUsuń
  12. Daj znać jak z tą maseczką:) Jestem ciekawa, kupię, jeżeli sprawdzi się u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. co uważasz o maseczce z waxa?
    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger