sierpnia 20, 2012

W walce o jędrną skórę



Kiedyś trzeba zacząć znów prawda? 

Zdałam sobie sprawę, że takie siedzenie w domu nie pomaga w zdobyciu jędrnej skóry, a tym bardziej w zgubieniu nadwyżki kilogramów, na czym teraz mi najbardziej zależy...

Zastanawiałam się, szperałam w internecie i zapisałam się na aqua aerobik. 
Jestem już po dwóch zajęciach, a mam wykupiony karnet na 10 zajęć. Muszę Wam powiedzieć, że uwielbiam pływać  i takie ćwiczenia w wodzie bardzo sprawiają mi przyjemność. Pierwsze zajęcia były lajtowe, dziś byłam na drugich i powiem szczerze, że bardziej jestem wymęczona.

Do tego wczoraj z narzeczonym odwiedziliśmy aqua park w Sopocie, tylko szkoda że jest tam tak mało atrakcji. Ale było naprawdę super :)

Czyli tak, od poprzedniego tygodnia mam dietkę... Nie stosuję jakiś rygorystycznych diet, po prostu:
  • nie jem białego pieczywa, 
  • ziemniaków, odstawiłam słodycze, 
  • nie jem fast foodów,
  • nie piję napojów słodzonych, takich jak cola. 
  • Piję dużo wody, soki... 
  • Jem ciemne pieczywo oraz kaszę zamiast ziemniaków.

Do tego zakupiłam sobie ujędrniający balsam wygładzający z Tołpy, akurat była promocja 24zł zamiast bodajże 36zł.

Obowiązkowa gąbka syrena na cellulit i masujeeeemy ciałko :)

Również, aby moje piersi zyskały jędrności kupiłam serum z Bielendy. Już kiedyś miałam i bardzo dobrze mi się go używało.

Dlaczego dieta? Cóż mam lekką nadwagę i chciałabym trochę bardziej wymodelować moje ciało Niestety mieszkając z narzeczonym na zbyt dużo sobie pozwalałam. Ja mam tendencję do tycia (niestety) i jedliśmy te same rzeczy wręcz i jemu nic się nie dzieje, a mi wszystko poszło w biodra ;)

Mój cel? Zgubić 10kg...

Życzcie mi powodzenia :)

pozdrawiam,

30 komentarzy:

  1. też się zabrałam za walkę i mam nadzieję, że wytrzymam długo:) powodzenia@

    OdpowiedzUsuń
  2. Dostałam dzisiaj to serum z Bielendy do testu, możesz mi o nim coś więcej powiedzieć? Jestem bardzo ciekawa, jakie daje efekty, bo opinie są podzielone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go lubię, ponieważ dobrze się wchłania i przy okazji 2 razy dziennie mogę wykonać masaż piersi :) Raczej na powiększenie nie liczę, bo wątpię, że zwykłe serum powiększy biust, tylko bardziej na ujędrnienie poprzez codzienny masaż.

      Usuń
  3. wiem coś o tyciu przy mieszkaniu z narzeczonym xD

    OdpowiedzUsuń
  4. pomogło coś to serum do biustu? ;D bo zastanawiam się nad zakupem;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy na co miało pomóc :) Biustu nie powiększa, nawet nie ma co na to liczyć według mnie. Może troszkę podnosi piersi, ujędrnia...

      Usuń
  5. też muszę zabrać się za walkę z cellulitem

    OdpowiedzUsuń
  6. moja "dieta" polega na piciu 2x dziennie czerwonej herbaty :) może zniewalających efektów nie ma ale czuję się lżejsza

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie troszkę kg poszło, teraz trzeba się rozprawić z parszywym cellulitem;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. syrena jest świetna! naprawdę widać efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jestem tego serum z bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow 10kg! ale ile ty ważysz, ok 50pewnie co? jak dobra gęś wyścigowa:P
    w każdym bądź razie powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wow jaka ty jesteś wysoka, ja mam 160:( i 52kg, to ile ty ważysz w takim razie? przy takim wzroście to napewno nie jesteś taka gruba, pokaż się!:)

      Usuń
  11. powodzenia :) ja też kupiłam sobie wspomagacz biustu, ale z eveline :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też biorę się za odchudzanie/ujędrnianie. Mam w salonie u siebie zabiegi liposukcji ultradźwiękowej więc w wolnych chwilach biorę maszyny i jade :D Kupuję tez do tego jakieś dobre ampułki antycellulitowe i kremiki. No i też właśnie zapisałam się na aqua aerobik :D zobaczymy jak to będzie u mnie... aaa no i rolki ;) nic nie modeluje pośladków, ud i brzuszka jak rolki ;) Wiec zapraszam wkrótce na wpis u mnie o odchudzaniu bez wielkich diet ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś otagowana! http://zapytajklaudie.blogspot.com/2012/08/teraz-moja-kolej.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę tylko wyrzeźbić sobie brzuszek, szkoda, że nie idzie w cycki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. A więc życzę ci powodzenia :)
    A na cellulit polecam tabletki CelluOFF . Niebawem pojawi się recenzja na moim blogu na temat tych tabletek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na poprawienie jędrności skóry świetne są chłodne prysznice, potem dobry balsam ujędrniający i efekt naprawdę dobry (przynajmniej u mnie):)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog! obserwuję i myślę że ty też :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia życzę, ja mam podobną gąbkę z Biedronki, poza tym trochę ćwiczę i smaruję się serum eveline 3d, a cellulit jak jest tak był... :(

    Ale nie wiem, czy picie soków jest dobre, przecież one są słodzone i mają sporo cukru, no chyba, że pijesz takie własne z sokowirówki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. najlepsza to jest motywacja i chec dzialania :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Grunt to zacząć :) Im dalej,tym bardziej będzie "z górki". Mnie już w odchudzaniu zostało tylko trochę, ale początki były trudne. Bardzo lubię kosmetyki z Tołpy, uwazam ze są bardzo skuteczne, tylko kluczowa tutaj jest regularnosc stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawa jestem jak teraz po urlopie Twoje postanowienie:) Urlop niestety psuje pod tym względem bardzo... Coś o tym wiem. Tołpy na cellulit nie stosowałam, ale polecam po ćwiczeniach Eveline: http://testykosmetyczne.blogspot.com/2012/08/eveline-slim-extreme-4d-diamentowe.html. Ja jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger