października 23, 2013

Sally Hansen - I pink I can 510







Na targach kosmetycznych w Gdańsku skusiłam się na lakier w różowym kolorku, nie mam takich wcale a ten tak ładnie się prezentował na wzorniku, że nie mogłam się oprzeć :)
Szczerze mówiąc troszkę żałuję, że go kupiłam i oddałam go siostrze, bo niestety ten kolor w ogóle mi się nie podoba na moich paznokciach, tym bardziej teraz na jesień...
Lakier kryje bardzo dobrze, dwie warstwy wyglądają idealnie. Lakier wyschnął bardzo szybko i nie używałam nawet wysuszacza.
Trwałość jest w porządku, tak do 3 dni, jak dla mnie to trzymał się za długo, bo jak wspomniałam kolor nie mój ;)
Cena: ok. 10zł
Dostępność: Drogerie, sklepy internetowe






To był mój pierwszy lakier Sally Hansen, ale jakoś nie mam chęci na więcej. Może jakby jakiś kolor mnie zainteresował... Ogólnie jak na tę cenę to lakiery są naprawdę dobrej jakości.

pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. uwielbiam róż na paznokciach, a ten jest przepiękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie lubię takie kollory, dla mnie piękny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sama siebie nie poznaję,ja antyfanka różu od zawsze,zaczynam go lubić! ale póki co tylko na pazurkach :) ładny lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kolor jest cudowny.
    Mam 4 lakiery z tej firmy i jestem z nich bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Barbie Pink, pierwsze skojarzenie, jakie mi sie nasunelo :P Nie jest to moj kolor, chociaz moze sie podobac :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię lakierów Sally Hansen, miałam kilka i wszystkie poszły do przyjaciółek...

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię różowe paznokcie :) Fajny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. 10zł to jakoś tanio, z tego co wiem to one normalnie są drożesze. Kolorek jak dla mnie jest całkiem fajny, chociaż za często by u mnie nie gościł ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja osobiście nie przepadam za lakierami SH z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny, lubię róż na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię różowe paznokcie, choć zazwyczaj wybieram albo różo-nude albo bardziej fuksjowe:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kolor ;) jeszcze nie miałam lakieru tej marki

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam róż na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny jest, ja swój również kupiłam na Gdańskich targach i jestem zachwycona, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger