października 05, 2013

Wibo, so matte nail polish nr 8







Przybywam dziś z kolejnym matowym lakierem z Wibo w kolorze brudnego różu. Bardzo mi się spodobał, dlatego koniecznie musiałam Wam go pokazać :)
Lakier ten kryje bardzo dobrze, na paznokciach widoczne dwie warstwy. Pędzelek jest naprawdę wygodny w użyciu.
Na paznokciach wytrzymuje standardowe 3 dni, właśnie po ok. 2 dniach lekko ściera się z końcówek, jednakże przy tym kolorze nie jest to aż tak widoczne. 3 dnia już zmyłam, bo mocniej się pościearały.
Jak schnął sam z siebie to długo musiałam czekać aż wyschnie, więc dobrym rozwiązaniem wtedy jest użycie wysuszacza. Nie zauważyłam żadnego negatywnego wpływu na lakier.
Cena:  ok. 7zł
Dostępność: Rossman







Ten kolor bardzo mi się podoba, jest taki delikatny... Ogólnie są to świetne lakiery w mega niskiej cenie, całkiem dobrej jakości :) polecam.

pozdrawiam,

P.S. zapraszam też na kolejne spotkanie podlaskich blogerek :)


26 komentarzy:

  1. Mimo tego, że nie lubię matowego wykończenia, to kolor niesamowicie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bardzo lubię mat, ale też nie wszystkie lakiery ładnie wyglądają zmatowione, ten jest bardzo ładny :)

      Usuń
  2. Kolor ładny - kobiecy i delikatny, a takie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie się prezentuje :) chyba się zainteresuję tą kolekcją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto, bo kolory są różne, każdy znajdzie coś dla siebie, w sumie nie tylko z matowych lakierów ;)

      Usuń
  4. ładny kolor :) od czasu do czasu lubię mat na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma bardzo fajny i pastelowy odcień a na dodatek ładnie pokrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor, idealny na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkiego rodzaju róże na pazurkach, ten ma bardzo ładne wykończenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten kolor :) Jest delikatny, ale i widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wygląda :)
    Delikatny i kobiecy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny... Szkoda tylko, że nie lubię się z Wibo. :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie. Niestety w moim Rossmannie wszystkie te z serii matowej sa zawsze wykupione. Nie wiedzialam, ze w moim regionie tez sa organizowane spotkania blogerek. Fajnie wiedziec.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger