października 15, 2013

Flormar, Black Dot BD02 - makiem po paznokciach :)






Na targach kosmetycznych zaszłam sobie na stoisko Flormar, bez żadnej konkretnej potrzeby, ale chciałam sobie przejrzeć co tam mają ciekawego. I tak natrafiłam na lakier "z makiem w środku" :) Nie dość, że jeden kolor mi się bardzo spodobał, to jeszcze ten efekt... Musiałam go mieć :) Oczywiście były też inne odcienie.
Efekt ten bardzo mnie urzekł, na żywo wygląda to przepięknie. Dla mnie na początku wyglądało troszkę jak paznokcie posypane makiem, teraz jak tak patrze to kojarzy mi się z jajem dinozaura :D
Dwie warstwy kryją idealnie, już jedna warstwa daje ciekawy efekt. Jednak lepiej dołożyć drugą, wtedy tych kropek jest więcej i wygląda to lepiej.
Schnięcie jest ekspresowe, obyło się bez wysuszacza, nie używałam również żadnego top coatu. Następnym razem na pewno to zrobię, bo jednak drobinki brokatu delikatnie odznaczały się i paznokieć nie był tak gładki.
Nie zawiódł również pod kątem trwałości, bo po 4 dniu zaczął delikatnie odpryskiwać. Ale jak już zaczął, to potrafił zejść większą powierzchnią ;) 
Zmywanie to jedna wielka masakra, ale czego nie robi się dla takiego efektu :)
Cena: ok. 12 zł
Dostępność: stoiska Flormar / sklepy internetowe






Efekt ten tak mi się spodobał jak żaden inny, aż mam chęć na więcej lakierów z tej serii :) Ogólnie bardzo lubię kropki na paznokciach... Wygląda świetnie i warto go mieć :)

pozdrawiam,

33 komentarze:

  1. Świetny efekt no i kolor też:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam z tej firmy lakier o podobnym odcieniu, lecz mój nie ma drobinek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajny efekt! Też go chcę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny lakier, ja osobiście pewnie wybrałabym inny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnio na zakupach wpadłam na te lakiery i miałam wielką ochotę kupić właśnie ten miętowy, ale w końcu stwierdziłam, że mam ich za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też mam dużo, ale to już jeden więcej to mała różnica :D

      Usuń
  6. Efekt jest świetny i kojarzy mi się od razu serią Polka Dot z Maybelline. Za to krycie dużo lepsze! Bardzo lubię ofertę Flormaru, nie tylko lakiery ale pozostała kolorówka jest godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie wiem czemu wcześniej nie miałam nic z tej firmy, bo ten lakier jest mega :)

      Usuń
  7. Uwielbiam takie kolorki, cudne są ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pragnę go! Jakbyś chciała się go pozbyć... to jestem chętna na przygarnięcie! :D:D

    OdpowiedzUsuń
  9. OO bardzo ciekawe wykorzystanie maku ! ;)

    Serdecznie zapraszam do mnie. ;)
    http://impossiblelive93.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo interesujący efekt
    napewno jest oryginalny

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie mnie kuszą te lakiery, chyba będę musiała się wybrać po jeden z nich w końcu.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przecudny kolorek !

    Podoba mi się tu - zostaję na dłużej :-)

    __________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny efekt na paznokciach.
    super blog - dodaje cie do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger