grudnia 07, 2013

L'oreal Paris, lakier do paznokci 211 Opulent pink







Ostatnio troszkę zaniedbałam malowanie paznokci, bo jakoś długo schły i nie miałam czasu czekać wieczorem po pracy, aż mi wyschną ;) Robiąc porządki w lakierach jakoś stęskniłam się za kolorem na paznokciach i pomalowałam .... Bardzo mi tego brakowało :D 
Ale przechodząc do meritum, kupiłam dość dawno lakier L'oreal, ale jeszcze go nie pokazywałam na blogu, więc czas na to :)
Dwie warstwy to konieczność, jedna kryje słabo, ale druga już daje zadowalający efekt.
Pędzelek idealnie dopasowuje się do płytki paznokcia i byłby idealny, gdyby nie to, że jest krzywo ścięty i odstają włoski, przy malowaniu muszę uważać, bo staram się malować tylko paznokcie, bez skórek ;)
Lakiery te są trwałe, po około 3 dniach zaczynają się lekko ścierać, a potem już nie pozostaje nic innego jak je zmyć ;)
Cena: ok. 24 zł
Dostępność: Drogerie







Naprawdę polubiłam te lakiery, warto polować na nie w promocji :) ja kupiłam jakoś w promocji 1+1gratis, więc się opłacało. Polecam :)

pozdrawiam,



25 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze Loreal, kolor cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio choruje właśnie na takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. właśnie sobie nim pomalowałam paznokcie, ale dziwne że jedna warstwa kryje Ci asłabo?? bo u mnie jedna warstwa wystarczy do całkowitego krycia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm... To dziwne :) Może po prostu ja kładę mniej lakieru na pierwszą warstwę, żeby szybciej wyschło i nałożyć drugą wtedy, ale nie wiem jedna warstwa słabo kryła ...

      Usuń
  4. nigdy nie miałam z tej firmy lakierów, ale kolor świetny, ładnie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny, koralowy kolorek :)
    Lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolor choć lakiery Loreal nie są moimi ulubionymi, miałam jeden i szybko poszedł w kosz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja póki co jeszcze mam cztery sztuki i nie widać, aby coś się złego miało stać z nimi :)

      Usuń
  7. Faktycznie bardzo ładnie się błyszczy, ale dla mnie czerwień się już przejadła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie używałam lakierów Loreal'a ale od jakiegoś czasu mnie kuszą... Poczekam na promocję :)

    (coraz-mniej, mam nowy nick)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ładne paznokcie :) Lakier ma uniwersalny kolor i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I had this page saved a while ago but my computer crashed. I have since gotten a new one and it took me a while to find this! I also in fact like the template though.
    sea online games

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię taką czerwień na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger