grudnia 03, 2013

Wibo, efekt brokatowego piasku nr 3, wow glamour sand effect







W ostatnim Wibo Boxie otrzymałam kolejne piaskowe lakiery, m.in. właśnie brokatowy o numerze 3. Nie przepadam za brokatowymi piaskami, ale byłam go ciekawa i dlatego poszedł na pierwszy ogień :) Tak patrząc z bliska może nie prezentuje się najlepiej, ale z daleka wygląda dużo korzystniej.

Lakier ten ma dobre krycie, dwie warstwy zapewniają idealne krycie.
Oczywiście po nałożeniu paznokcie są chropowate w dotyku, dzięki piaskowej teksturze. Można nałożyć top coat, ale nie wiem czy cokolwiek zmieni. Ja nie stosowałam, bo nie przeszkadza mi chropowatość ;)
Piaskowe lakiery są dość trwałe, ten również. Wytrzymał na moich paznokciach 3 dni, potem zaczął mi odpryskiwać. Piaski schną bardzo szybko, za co je lubię najbardziej :)
Cena: ok. 7 zł
Dostępność: Rossman






Całkiem fajny, oczywiście jak dla mnie nie na co dzień, ale raz na jakiś czas można sobie pozwolić. Potem gorzej ze zmywaniem niestety, trzeba już ze sreberkiem się bawić ;) Warto mieć chociaż jeden :)

pozdrawiam,


17 komentarzy:

  1. U mnie matowy piasek trzyma się średnio tydzień bez odprysków :)
    A brokatowe jakoś do mnie nie przemawiają, może na Sylwestra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie też mi się kojarzy z sylwestrem, albo nawet na imprezę;)
      Ja ostatnio mam słabe paznokcie i wcześniej lakiery dłużej się trzymały, teraz nawet 3 dni nie chcą :(

      Usuń
  2. U mnie piaski trzymają się nawet tydzień, ze zmywaniem też raczej nie miałam do tej pory problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam się nad kupnem tego piasku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo polubiłam te lakiery, uwielbiam ten efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh wszędzie są ONE chyba kupię wszystkie jak do nich dopadnę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardziej lubię mój niebieski pasek z Lovely. Zakochałam się w jego odcieniu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie się prezentuje, lubię piaski.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się ten piaskowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny jest, też go mam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny piasek, chciałam go kupić podczas promocji -40% niestety u mnie w rossmannach zastałam tylko puste półki :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie to najpiękniejszy kolor z całej kolekcji :) Właśnie mam go na paznokciach 3 dzień i nic się nie dzieje. Żadnych odprysków. Lekko wycierają się końcówki z piasku, ale przy bobasie nie da się inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie pustki na pisakach Wibo ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem przyjemny ten piasek ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam z tej serii lakier tylkoeże w odcieniu ciemno różowym i uważam, ze jest cudowny. Na moim blogu jest jego recenzja i swatche http://perfectionistic-girl.blogspot.com/2014/01/54-lakierowy-cukiereczek-czyli-wibo-wow.html zapraszam jesli chciałabyś go zobaczyc jak sie u mnie prezentuje.
    muszę upolować też inne kolory

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger