grudnia 12, 2013

(ZA) Dużo nowości nie tylko kosmetycznych









Ostatnio troszkę rzeczy zamawiałam, troszkę dostałam i troszkę się wymieniłam :) Dziś post o nowościach z przeciągu ostatnich zamówień. Zdobyłam zniżkę 20 zł (przy zakupach za 100zł) do zapachdomu.pl oraz była darmowa wysyłka powyżej 80 zł, więc zamówiłam za to wosków ;) Cześć z nich miałam, ale większość to nowości.
Midsummer's night oraz fresh cut roses miałam, a mam chęć znów mieć je w kominku, bo są świetne. Sparkling Lemon, Pineapple cilantro i silican lemon to dla mnie coś nowego :)
Wszystkie cztery to dla mnie świeżynki - najbardziej miałam ochotę na salted caramel, bo wiele osób go bardzo chwali :)
Pozostale to wiadomo takie zimowo-świąteczne :)

Kilka wosków poniżej zakupiłam wcześniej na stoisku w Rivierze w Gdyni i pineapple cilantro już wypaliłam, a że zapach mi się spodobał kupilam ponownie w zapachu domu, tak samo snow in love :) Spiced orange już wypaliłam, a żałuję, bo jest bardzo świąteczny i przyjemny.

Zakupy z dnia darmowej dostawy w sklepie ekobieca.pl : roż bourjois oraz dwa pędzle - hakuro do korektora lub rozcierania cieni oraz maestro do eyelinera.

Udało mi się załapać na testowanie pierniczkowego zestawu z The Body Shop.

Pachną przepięknie, ciekawe jak się sprawdzą podczas używania :) Otrzymałam żel pod prysznic, masełko do ciała, peeling do ciała oraz mydełko.

Współpraca z Garnier: otrzymałam szampon oraz płyn micelarny.

Oraz współpraca z L'oreal: Szampon oraz tusz do rzęs.

Wiele osób pisało o nowej paletce Lovely... No musiałam ją mieć :D
I będąc w Rossmanie natknęłam się na promocję szczoteczek elektrycznych, a że od dawna szukałam odpowiedniej to kupiłam sobie i mojej siostrze :)

Jeszcze skorzystałam z darmowej dostawy w triny.pl i kupilam olejek sesa oraz pastę solną do zębów.

No i cudowny nabytek dzięki szefowi - prosto z douglasa, ale że nie miał nakrętki i opakowania to jako tester kupiłam dużo taniej :))

I na koniec wymianka z http://idealna-kobieta.blogspot.com :)

Uff nieźle się obłowiłam w tym i poprzednim miesiącu, woski mi schodzą dość szybko, więc pewnie w niedługim czasie znów się obkupię :D 

Szykuję również coś dla Was oczywiście :)

pozdrawiam,


45 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. uwielbiam woski YC ; ) tylko koło siebie mam stoisko gdzie są za 9,50 także troszkę kiepsko :D muszę przejechać się kilka km. dalej i w końcu kupić w lepszej cenie ;)

      Usuń
  2. łohoho! nieźle się obkupiłaś! ilość wosków imponująca!
    Szkoda, że nie wiedziałam, że poszukujesz tego różu z Bourjois - zrobiłybyśmy wymiankę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. OO, pierwszy raz widze micel Ganiera- daj znać jak sie spisze;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo nowy pędzel z Hakuro. Bardzo ciekawi mnie czy będziesz zadowolona. Widzę również mój ulubiony ostatnio wosk Season of peace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pędzla już jestem zadowolona :) Season of piece jeszcze nie paliłam

      Usuń
  5. Ile woooooooooosków!! Zwariowałaś :D Ten zestaw pierniczkowy mnie mega kusi! Musi bosko pachnieć:) A micela z Garniera widzę pierwszy raz na oczy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Woski raczej kupuję raz w konkretnie, wtedy mam większą zniżkę :D Zestaw pierniczkowy bosko pachnie :))

      Usuń
  6. O, ile wosków! Widzę kilka moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fantastyczne nowości :)
    A wosków ile - normalnie oczy mi latały od zdjęcia do zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Wosków to może dużo, ale to się szybko zużywa u mnie :)

      Usuń
  8. ale Ci zazdroszczę testów z The Body Shop, mi się niestety nie udało :(
    nie wiedziałam, że Garnier ma płyny micelarne-czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O matkoooo ile rzeczy! A ile wosków! *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Jedno wielkie wow! Poszalałaś! :)
    moje kochane Marry Marshmallow widzę! Właśnie pali się w kominku obok :P
    Zazdroszczę Ci zestawu z TBS, musi pachnąć cudownie.
    Micela z Garniera mam i spełnia wszystkie moje oczekiwania, czekam na Twój głos w tej sprawie.
    A co do podkładu z under20, sprawdza mi się doskonale latem, jednak okresem zimowym, pomimo że jestem typowym bladziochem, jest dla mnie zbyt pomarańczowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No troszeczkę :)
      Merry Marshmallow czeka na swój dzień :) TBS pachnie bosko, a co do podkładu under20 to jak teraz to jest akurat, bo zimą trochę mam jaśniejszą cerę i jest idealny :)

      Usuń
  11. Ahhh ile nowości! Pierniczkowy zestaw TBS pewnie pachnie obłednie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O świetne nowości :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Ileż SMAKOŁYKÓW moje oczy widzą :p
    Nie wiem czego Ci najbardziej zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to nie ma czego :D Na wiele rzeczy od dawna polowałam :)

      Usuń
  14. Ja też ostatnio zamówiłam sporo wosków. Midsummer's night jest przepiękny, zakochałam się w nim od pierwszego powąchania. Salted caramel kupiłam w październiku i jak dla mnie jest okropnie duszący i ciężki, nie polubiliśmy się. Szczoteczkę Oral-B kupiłam równo rok temu i był to mój najlepszy zakup :) Końcówki polecam kupować na allegro, wychodzą najtaniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wszystko kupuje na allegro, tak samo wkłady do maszynek :D
      Midsummer's night jest piękny, chyba skuszę się na więcej :))

      Usuń
  15. a ja tak chciałam pierniczkowy zestaw The Body Shop

    OdpowiedzUsuń
  16. Trochę się obkupiłaś z tymi woskami ;p Ja miałam tak w poprzednim miesiącu hehe :) Salted caramel bardzo ładnie pachnie :) natomiast apple&pine needle mi się zupełnie nie podoba, a w dodatku jest bardzo intensywny i ten sam kawałek odpalony trzeci raz nadal pachnie. Ciekawe jakie będą Twoje odczucia.

    Ten zestaw z TBS jest super, szczególnie pudełko mi się podoba, może być potem na przechowywanie pierniczków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełko posłuży mi na lakiery prawdopodobnie :D
      A woski no raz a porządnie i taniej wyszło :) apple&pine jest mega mocny i pachnie dla mnie przyprawami :D

      Usuń
  17. łoj woskó chyba na pół roku masz ;) ciekawa jestem też micelka z Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale dużo tego :) Miłego używania

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzisiaj do mnie też przyszło kilka zimowych nowości!
    Pierniczkowy zestaw TBS! <3 Chciałabym bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow, Garnier ma płyn micelarny? Jestem bardzo ciekawa, ale jak tylko zobaczyłam butlę to wybuchłam śmiechem... nie pytaj haha :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Używam tego płynu micelarnego od kilku tygodni i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. na większość świątecznych wosków mam wielką ochotę:D

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zakupy :) szczoteczkę mam od roku i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tego :d siostra ma fluid under20 i bardzo sobie chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ile wosków!
    Muszę się w końcu wybrać na zakupy woskowe, bo kuszą i kuszą.
    Salted Caramel mnie niesamowicie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie wosk Apple and pine needle bardzo się nie podobał. Okropny jest.
    Co do paletki Lovely ja już jej chyba nie dorwę :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger