stycznia 07, 2014

Okulary korekcyjne Firmoo







To są już moje trzecie okulary firmoo, tylko tym razem otrzymałam je, a poprzednie dwie pary zakupiłam w świetnej cenie. Bardzo ciekawiły mnie te oprawki, dlatego cieszę się, że je otrzymałam. Ich numerek to #F017.


W komplecie oczywiście dołączone jest wytrzymałe pudełko na okulary. Otrzymujemy również ściereczkę (którą radzę uprać, bo śmierdzi niemiłosiernie) oraz mini zestaw do wymiany śrubek (śrubokręcik + śrubki) oraz materiałowe opakowanie na okularki.

Mam bardzo małą wadę wzroku, kiedyś lekarz zalecił mi nosić -0,5, inny lekarz powiedział, żeby nosić -0,25... Poprzednie okulary firmoo są właśnie słabsze i jednak czuję, że są za słabe. Te wzięłam o mocy -0,5 i widzę w jakości HD :)

Okularów tych nie noszę na co dzień, bo nie muszę. Z resztą nie do końca dobrze czuję się w okularach ;) Zakładam je na wykłady, jak prowadzę auto oraz czasami wieczorem, bo wtedy najgorzej widzę.

Teraz kilka zdjęć na mym licu ;)
 
Są dobrze wykonane, jednak troszkę "trzeszczą" przy otwieraniu/zakładaniu ;)

Oprawki są same w sobie interesujące, lubię je zakładać, są inne i świetnie się prezentują. :)

Jeżeli jesteście zainteresowani współpracą z  Firmoo zapraszam tutaj :)


pozdrawiam,



21 komentarzy:

  1. Śliczne ;) Pasują Ci wyglądasz twarzowo ;D

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  2. Też je wybrałam do testów, od dawna podziwiam je na innych, nareszcie sama będę miała okazje je wypróbować :) Już się nie mogę doczekać kiedy przylecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też myślałam o tym kształcie :P jest bardzo ciekawy :)

    Babo, zaglądaj na mojego bloga, bo niespodzianka czeka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Pasują Ci, kształt jest bardzo ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja sobie zamówiłam ale niestety trochę wąskie są bo ja duża głowe mam xD

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie wyglądasz w okularkach poważnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie w nich wyglądasz!
    Bardzo podobają mi się te oprawki, ale jednak kompletnie nie pasują do mojej twarzy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. mają bardzo nietypowy kształt. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ich kształt, do twarzy Ci w dodatku :-) Buziaki, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. pasują Ci :) ja dostałam z antyrefleksem przed komputer ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właśnie dziś się doradzałam dziewczyn czy te oprawki będą mi pasować, bo strasznie mi się podobają :) Na Tobie prezentują się cudnie :) Ja mam z Firmoo już kilka par i zakładam tak jak Ty - tylko gdy muszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy kształt, fajnie w nich wyglądasz :)
    p.s. masz bardzo ładne brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wyglądają, są takie interesujące

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknej dziewczynie we wszystkim ładnie,pasują Ci! :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger