stycznia 05, 2014

Bath & Body Works - żel do mycia ciała, sea island cotton







Bardzo ubolewam, że w Trójmieście nie ma Bath & Body works, ani w moim rodzinnym mieście Białymstoku, gdzie bywam co jakiś czas. Jest za to w Warszawie, a że przejeżdżaliśmy przez Warszawę głównie w celu zakupowym jeszcze latem to zahaczyłam o B&BW. Czytając same zachwyty nad tą marką ciężko oprzeć się zakupom tam, a na dodatek były świetne promocje i jednym z zakupów, który poczyniłam był żel do mycia ciała o zapachu sea island cotton.

Nie wiem jak pachnie bawełna i czy w ogóle pachnie, ale kojarzy mi się bardzo delikatnie... 






Opakowanie byłoby dużo wygodniejsze jakby posiadało pompkę. Ta forma, którą tera posiada to zamknięcie, wystarczy nacisnąć i wycisnąć ;)
Pierwszy raz spotkałam się z tak gęstym żelem ! Wystarczy naprawdę niewielka ilość do umycia się, bo pieni się jak szalony. 
Podczas pierwszych użyć strasznie długo go spłukiwałam z siebie, bo użyłam za dużo :) 
Jest bardzo wydajny, a ma pojemność 295ml.
Zapach jest wspaniały, uwielbiam go!! Jest tak intensywny, że czuć go jeszcze bardzo długo po użyciu, dlatego idealny jest do używania rano. Pachnie bardzo świeżo i mocno i nie jest wcale duszący.
Cena: ok 40zł/295ml
Dostępność: sklepy bath&body works




 


Cena może jest wysoka, ale w B&BW częstosą  promocje np. 2+1, więc wychodzi nieco taniej. Według mnie warto, jak skończę ten żel na pewno kupię go ponownie i koniecznie o tym zapachu, bo się w nim zakochałam :)) Szczerze polecam!

pozdrawiam,

30 komentarzy:

  1. Cena wysoka, ale uwielbiam produkty, których zapach pozostaje na skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No faktycznie ceny nie zachęcają do zakupu, aczkolwiek ja ostatnio załapałam się na promocję 3+2 gratis (tylko mniejsze pojemności). Jeszcze nie używałam, ale mam nadzieję, że zakup był dobrą decyzją ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za co jak za co, za żel bym tyle nie dała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam go w promocji wyszedł taniej i mam go już kilka miesięcy a zostało mi połowa opakowania. Balea jest kilka razy tańsza, ale dużo słabiej się pieni i jest mniej wydajna :)

      Usuń
  4. Uwie;biam ich kosmetyki, zapaszki mają powalające ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. żeli nie używałam, ale miałam balsam i fajnie się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I jak tu nie lubić BBW :)
    U mnie w konkursie do wygrania balsam i pianka do mycia rąk Bath&Body Works- więc zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ceny mnie skutecznie odstraszyły od zakupów tym bardziej, że miałam kilka produktów - ładnie pachniały i nic więcej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jak najbardziej zachęcają, może jest drogo, ale na dłuższą metę wychodzi praktycznie to samo, a jeszcze nie miałam żelu, który tak długo utrzymywałby się na skórze :)

      Usuń
  8. uwielbiam bath i czekam teraz na wielką wyprz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię BBW, ale kupuję tylko podczas promocji :D
    Jak byś chciała to ja mogę pomóc w zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za chęci :)) jak będę potrzebowała na pewno się zgłoszę :)

      Usuń
    2. gdzie kupujesz w promocjach ? :)

      Usuń
  10. Ja bardzo lubię mgiełki,żele antybakteryjne i mydła w piance tej firmy. Wszystko tak cudnie i długo pachnie. Żelu jeszcze zadnego nie miałam,a jestem ciekawa z racji własnie tego utrzymujacego się długo zapachu i wydajnośći ahhh

    OdpowiedzUsuń
  11. zapachy maja swietne, ale te ceny...

    OdpowiedzUsuń
  12. jeszcze nigdy o nim nie słyszałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Wydanie na żel 40zł i tak wydaje mi się przasadą :P Choć ogólnei to też mam ogromną chrapkę na BBW, praktycznie nie da się o nich złego słowa uslyszeć oprócz cen wlasnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym zapachem. Muszę go powąchać w BBW, z tego co wiem, są tam teraz wyprzedaże.

    OdpowiedzUsuń
  15. no tak,ta firma jest dość droga,ale coraz częściej czytam że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  16. żel za 40 zł? paranoja...

    pewnie nie widziałabym żadnej różnicy po użyciu tego żelu i żelu np. Dove...

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger