stycznia 26, 2014

Styczniowe nowości







W tym miesiącu nie mam zbyt wielu nowości kosmetycznych, ale pokażę Wam zakupy jak i dwie współprace, które nawiązałam. Jedna z nich to współpraca z pięknonatury, odezwała się do mnie Pani Agnieszka z ofertą współpracy kosmetyków firmy Bottega Verde oferującą naturalne produkty najwyższej jakości. Zdecydowałam się na współpracę z tego względu, że nie znam tej firmy, a możliwe, że mająciekawe produkty. Otrzymałam żel pod prysznic, balsam do ciała oraz tusz do rzęs. Oczywiście najbardziej zawsze cieszę się z kolorówki, tak jest również tym razem, ale zaczynam testowanie :)
Jeszcze na początku roku skusiłam się na zakupy w Sephorze z 20% zniżką. Kupiłam korektor oraz eyeliner, o którym zawsze marzyłam :) Również kupiłam całkiem niedawno MUFE aqua brow, ale niestety już bez zniżek.


Poczyniłam również małe zakupy w ekobieca.pl, miałam chęć na podkład revlon, miałam kiedyś i bardzo lubiłam. Do tego puder ryżowy z Paese, który ma moja siostra, raz użyłam i polubiłam. Preparat do skórek oraz pędzel do różu to już małe dodatki ;)
No i jeszcze udało mi się dostać do II etapu konkursu: "Zostań testerką Biosilk i CHI " i otrzymałam dwa produkty :) Biosilk już kiedyś miałam i fajnie do niego wrócić, a ten jedwab z CHI mam pierwszy raz, ale już go polubiłam.


Nie ma tego wiele, ale więcej nie potrzebowałam w tym miesiącu kosmetyków, skupiłam się bardziej na uzupełnieniu garderoby :)

Co sądzicie o tych kosmetykach? :)

pozdrawiam,

16 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tego sephorowego linera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam Biosilk ale czeka jeszcze na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bioslik jest całkiem przyjemny dla włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biosilk napewno nie nałożyłabym ponownie na końcówki.
    Robił więcej szkód niż pożytku...

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tych nowości :) niektóre sama z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten eyeliner zawsze mnie ciekawił :) A co do Revlona nie miałam nigdy i chyba, gdy skończę używać podkład z Deborah przerzucę się na Revlon.

    Pozdrawiam, dzeejlo

    OdpowiedzUsuń
  7. puder ryżowy jest świetny, podkład w revlonu dopiero testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Parę z tych kosmetyków chętnie sama bym przygarnęła, szczególnie Hakuro do różu i podkład Revlon:)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger