marca 09, 2012

Współpraca z perfumerią MyBeauty oraz trochę o moim aparacie ortodontycznym


Dziś znów przyszła do mnie paczuszka, tym razem od perfumerii internetowej mybeauty . Dostałam sporo świetnych próbek :) biorę się za testowanie!!
 

Przez ostatnie 2 lata nosiłam aparat ortodontyczny stały. Miałam strasznie krzywe jedynki i jedna była w tragicznym stanie (niestety nie mam zdjęć przed, ale może i dobrze ;) . Kilki dni temu zdjęto mi górny aparat i zrobiłam zęba u protetyka i oto efekty (przepraszam za jakość zdjęcia przed, ale korzystałam z telefonu)...


Jestem zachwycona wyglądem moich zębów! Za sam aparat (górny i dolny) zapłaciłam 2800 (Najpierw miałam założony górny i zapłaciłam za niego, a po pól roku za dolny). I za każdą wizytę co miesiąc 100zł. Czyli za wszystko razem z wizytami 5500. Plus do tego 300zł za zdjęcie aparatu i aparat retencyjny... Prawie 6000 !!! Masakra... Ale powiem szczerze, że było warto...

Koleżanka mówiła, że jej siostra zapłaciła 8000 za aparat i miała darmowe wizyty, z tym że aparat był mniej widoczny niż mój. Mój wyglądał mniej więcej tak (niestety nie zrobiłam wtedy zdjęć)
Więc jeżeli macie wadę zgryzu to naprawdę trzeba się dobrze nad tym wszystkim zastanowić, bo to ogromne koszty, przynajmniej jak dla mnie. Dobrze, że mam stypendium co miesiąc, to jakoś to się kalkulowało. Ale efekty są świetne!

pozdrawiam,

27 komentarzy:

  1. Bardzo ładne masz teraz ząbki :)
    Ja nosiłam wkładany, ale przestałam... I po kilku miesiącach znów się skrzywiły, ale nie jest najgorzej więc póki co nie chce zakładać stałego aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To lepiej noś, bo potem niepotrzebny wydatek. Ja miałam płytki ruchome kiedyś i nosiłam, ale jak się wyprostowały to przestałam i cóż pokrzywiły się strasznie... I 2 lata musiałam się męczyć ze stałym aparatem.

      Usuń
  2. Przyznam szczerze,że też się zastanawiałam,ale dla mnie to za duży wydatek,tym bardziej,że górę mam prostą(chociaż trochę za bardzo widać moje kły;),ale dół jest każdy w inną stronę. Słyszałam też coś o gniciu zębów pod aparatem?!;o
    I gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gniciu?? Nigdy nie słyszałam :D Ale jak widzisz po ponad 2 latach moje zęby wyglądają świetnie. Może zęby nie gniją, ale trochę mi miejscami zrobiły się białe plamki, ale to chyba pozostałości kleju, albo za mało wapna.

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy.:*
    Ja jak na razie przymierzam się do aparatu na zęby. Zobaczymy jak to będzie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluje współpracy,
    świetne ząbki

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się właśnie zastanawiam nad aparatem. Niby u mnie wielkiej wady nie ma, ale jednak coś do poprawienia jest. Co jak co, ale to jest inwestycja na długi czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale jak jest mniejsza wada to trwa to mniej. Moja koleżanka miała bardzo mało widoczną wadę i chyba około rok nosiła

      Usuń
  6. Efekty imponujące, masz śliczne ząbki;) dostałyśmy chyba taka sama paczuszkę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nosiłam aparat jeszcze jako gimnazjalistka (czyli baaardzo dawno), koszty były ogromne (za przygotowanie zębów - nosiłam takiego specjalnego cosia przez pół roku - plus aparat plus wizyty wyszło prawie 10tysięcy), ale było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aparat to moje marzenie a raczej zęby po jego zdjęciu ;) cały czas zbieram bo to drogi interes:)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam aparat jeszcze w podstawówce. nosiłam go tylko "na górę" i przez 11 miesięcy. założony został na 3 zęby mleczne (?! które dziecko ma jeszcze w gimnazjum zęby mleczne...? ja miałam.) efekt mniej lub bardziej utrzymuje się 7 rok bodajże :) warto, a im wcześniej tym koszta mniejsze :)
    gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam aparat wyjmowany, wizyty płatne 50 zł. Już nie noszę, bo napraw sporo kosztuje, a obecnie mnie nie stać :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja miałam aparat ortodontyczny, ale tylko taki zdejmowany. Potem mój cudowny, inteligentny ortodonta zlecił mi usunięcie 4 zdrowych zębów... Po 2 na górze i 2 na dole, po jednym z każdej strony. Potem miałam nosić aparat stały, ale niestety nikt nie przewidział tego, że moich rodziców nie będzie stać na to, by zasponsorować mi taką przyjemność, a mnie samej tym bardziej. Może kiedyś uda mi się odłożyć na aparat, choć wątpię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też miałam usuwane zęby... powodzenia w odkładaniu na aparat. Mi na szczęście aparat babcia zasponsorowała, bo moich rodziców nie stać, a za wizyty musiałam sama płacić

      Usuń
  12. gratuluje wspolpracy.;)
    no, efekt fajny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję współpracy, i WoW - rzeczywiście widać efekty na twoich zębach ! Bądź z siebie dumna - ja też nosiłam aparat, ale tylko na noc...

    Zapraszam do obserwacji i komentowania !
    http://versacebeautyfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się marzą proste ząbki... Wiem, że teraz można też sobie na raty rozłożyć płatność więc muszę pomyśleć nad tym. U Ciebie efekty są super!

    Ps. Bynajmniej to nie to samo co przynajmniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Współpracy gratuluję. A aparat miałam jako dziecko :) pomógł zdecydowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na szczęście nie miałam i raczej nie będę miała aparatu :)
    Ale czasem podoba mi się aparat u niektórych osób :D
    A najlepiej to jest jak ktoś jednego dnia nie miał aparatu a na następny dzień ma to tak śmiesznie mówi ale zapewne chyba boli :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam również aparat - ale porcelanowy, także był mało widoczny i ładnie się komponował. :)
    Zdjęty miałam bardzo niedawno temu i oczywiście było warto - piękny uśmiech na całe życie był tego warty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kiedys zalałam uszczerbioną jedynkę, a po miesiacu wszystko mi odpadlo :D, od tamtej pory chodzę z wyszczerionymi zębami - wcale mi to nie przeszkadza, a wrecz przeciwnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nosiłam aparat przez 3 lata i uważam, że to była jedna z najlepszych inwestycji ;) zdrowe i zadbane zęby oraz piękny uśmiech są bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger