marca 30, 2014

AVON | Advanced Techniques - serum na zniszczone końcówki






Mimo, że teraz nie kupuję kosmetyków AVON i nie wiem jakie są ich nowości, to nadal mam swoich ulubieńców z tej marki. Między innymi to właśnie to serum do końcówek...
Serum to kojarzy mi się z czasami młodości i dlatego zawsze do niego wracam. W chwili obecnej nie mam tego serum, ale jak nadarzy się okazja to się zaopatrzę w nowe opakowanie :)







Nowa wersja znanego serum z linii Advance Techniques, o nieco wzbogaconym składzie. Formuła oparta na technologii Tri-Keratin. Wygładza strukturę włosa i wzmacnia jego korzenie, dlatego włosy stają się zdrowe i lśniące. Błyskawicznie odżywia i regeneruje ich przesuszone i zniszczone końcówki. Sprawia, że włosy się ni plączą i są niezwykle błyszczące. Dla skuteczniejszej ochrony zawiera filtr przeciwsłoneczny. Preparat należy delikatnie wmasować w końcówki wilgotnych bądź suchych włosów.


Skład: Cyclopentasiloxane, Cyclomethicone, Alcohol Denat., Dimethicone, Phenoxyethanol, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Parfum,Benzophenone-2, Panthenol, Phytantriol, Aqua, Propylene Glycol, Creatine, Laminaria Digitata Extract, Pelvetia Canaliculata Extract, Methylparaben, Propylparaben, Hexyl Cinnamal, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Coumari.






Serum ma bardzo eleganckie szklane opakowanie i do tego dołączoną pompkę, która nigdy mi się nie zacinała i wydobywa produkt do samego końca.
Mam zawsze problem z rozczesywaniem włosów, a to serum zawsze świetnie sobie radziło z tym problemem. Sprawia, że włosy są gładsze i ułatwia rozczesywanie. 
Serum ma przepiękny zapach, uwielbiam go <3 Ma dość rzadką konsystencję i jest przezroczyste.
Na palce biorę zawsze jedną pompkę produktu i wmasowuję w same końcówki, dzięki temu wydają się zdrowsze i nie wyglądają jak siano :) Nie ma co przesadzać z ilością, raz nałożyłam za dużo wo włosy wyglądały na przetłuszczone... Produkt jest wydajny, przy takim stosowaniu po każdym myciu wystarcza na długo (z tego co pamiętam, moje serum miałam od kilku miesięcy).
Niestety skład nie wygląda najlepiej, bo znajduje się tam alkohol, ale nie zaważyłam negatywnych skutków.
Cena: ok. 20zł (często można kupić na różnych promocjach)
Dostępność: konsultantki AVON






Serum niestety nie poprawia kondycji włosa na stałe, a jedynie wygładza tymczasowo. Mimo to bardzo lubię do niego wracać, bo pachnie wyjątkowo. Bardzo lubię i polecam :)

pozdrawiam,

25 komentarzy:

  1. ja bardzo lubię inny produkt z Avonu-takie serum nabłyszczające w zielonej buteleczce-bez pompki ale ma taką końcówkę dzióbek i dobrze się wyciska :) konsystencja jak olejek,też wcieram w końce i cudownie włoski błyszczą :) to tak jakbyś chciała odmiany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam dużo pozytywnych opinii na jego temat, ale sama jeszcze nie próbowałam. Póki co moim ulubieńcem jest serum z Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biovax również używałam, ale i tak zawsze wracam do tego :))

      Usuń
  3. A jak je zdenkujesz mogłabym się uśmiechnąć po pompkę? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo je lubiłam swego czasu, mimo, że za Avonem nie przepadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie miałam tego serum.

    OdpowiedzUsuń
  6. lubiłam go, nawet chyba mam go

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie pozytywnie się sprawdził i opakowanie jak najbardziej na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W składzie alkohol, którego moje włosy nie znoszą...
    Niestety nic dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również od lat kupuje to serum. Nie dla samego działania, bo po dłuższym stosowaniu zauważyłam, że mocno przesusza końcówki, ale dla niesamowitego zapachu.
    Niestety mam wrażenie, że coś zmienili w składzie, bo kilka miesięcy temu zakupiłam nową buteleczkę i zapach już nie jest ten sam.
    Teraz pachnie perfumowanymi ogórkami, a "stara" wersja pachniała słodko, ale nie ogórkowo .

    OdpowiedzUsuń
  10. Dla mnie ten zapach jest nie do wytrzymania. O ile produkt poprawia wygląd włosów to równocześnie niszczy z tego co wiem. Wypróbuj choćby Joannę, Chi , Artiste czy Marion - być może będą nawet lepsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak pisałam, nie zauważyłam zniszczenia włosów. A używałam i używam wiele innych kosmetyków tego typu :)

      Usuń
  11. jakoś nie ciągnie mnie do kosmetyków z avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za produktami z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. miałam jakąś chyba starszą wersję, bo w zółtym opakowaniu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę się w końcu skusić na zakup tego SERUM :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam i kupuję już kilka ładnych lat :) sprawdza się przy prostowaniu włosów, bardzo ładnie je u mnie wygładza. Szkoda oczywiście, że nie na stałe, ale przy moich kręconych i rozjaśnianych włosach nie liczę nigdy na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. moja mama go używa już kolejną butelkę, jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam dużo pozytywnych opinii o tym serum, moja przyjaciółka kupuje je litrami, a ja jakoś nie miałam przyjemności używać tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger