marca 23, 2014

L'OREAL | Color Riche Vernis nr 104 - beige countess






Ostatnio jakoś rzadko maluję paznokcie, przychodzę  pracy o 18, zanim co do czego to jest 20 i na malowanie paznokci za późno... W weekendy mam więcej czasu (jak akurat nie mam zjazdu na uczelni) i maluję. Często niestety też jest tak, że lakier nie wytrzymuje do następnego weekendu...
A dziś o lakierze L'oreal w pięknym kolorze nude.

Lakiery mają śliczne opakowanie, takie elegancie i do tego złota zakrętka. Pędzelek jest idealny, świetnie rozprowadza lakier, nie tworzy smug.
Lakier nie kryje za dobrze, jest zdecydowanie dla osób, które wolę delikatniejsze manicure. Na zdjęciu widoczne 2 warstwy i jak dla mnie wyglądają ślicznie, bardzo delikatnie.
Schnie bardzo szybko. Zaskakująca jest też trwałość lakieru, wytrzymał około 5 dni bez uszczerbku i nawet ten kolor mi się nie nudził :)
Cena: ok 22zł
Dostępność: Drogerie, sklepy internetowe

Świetny lakier o perfekcyjnej trwałości, do tego nie jest jakoś strasznie drogi. Oczywiście cena jest adekwatna do jakości jaką otrzymujemy. Wybór kolorów też jest niezły. Zdecydowanie warto je mieć, polujcie na nie na promocjach :) Ten kolor bardzo mi się podoba, szczerze polecam.

pozdrawiam,


12 komentarzy:

  1. Kolor raczej niestety nie jest ,,mój''. Wolę jaśniejsze nude i beże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go, ale inny kolor i jeszcze nie był używany, aż dziwne w moim wypadku :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kolor świetny, ale skórki biedne :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jeszcze nie miałam żadnego lakieru z tej serii ale będę na nie polować na promocjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor - jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli sie nie mylę to mam ten śliczny kolorek Loreala ;) piekny jest

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolor :) Sama nawet zakupiłam podobny lecz w dużo niższej cenie - opinia na moim blogu. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger