maja 30, 2015

BALMI | Balsam do ust - Wygraj 1 z 3 sztuk dla siebie! [ZAKOŃCZONE]


Od niedawna mam możliwość testowania balsamu do ust Balmi. Odezwała się do mnie Pani Paulina z propozycją właśnie przesłania tego kosmetyku do testów. Oczywiście zdecydowałam się, ponieważ czytałam o tych kosmetykach, a sama nie miałam okazji mieć do czynienia z tym kosmetykiem :)
Również pod recenzją będzie konkurs, w którym do wygrania będą właśnie 3 takie balsamy!



Balmi jest balsamem do ust, posiada filtr SPF 15 oraz chroni przed promieniowaniem UVA i UVB. Doskonałe właściwości nawilżające jakie posiada zapewniają olejek jojoba i masło shea. Dostępny w 4 wariantach: truskawkowym, malinowym, miętowym i kokosowym.



Balsam ma wyjątkowe opakowanie jak na balsam do ust, do tego ma piękny kolorek, posiada sznureczek, który możemy podczepić np. do kluczy ;) Ja i tak go nigdzie nie przyczepiałam, tylko trzymałam w torebce luzem, albo na biurku. W sumie też troszkę wygląda jak pendrive :)
Ma bardzo ładny intensywny zapach <3 Ja wybrałam wersję truskawkową i tak właśnie pachnie :) Każda wersja zapachowa ma opakowanie w innym kolorze :) Jest bezsmakowy.



Po otwarciu bardzo zdziwiłam jaki balsam ma kształt! Myślałam, że będzie płaski i jak to standardowe balsamy w takich opakowaniach trzeba nakładać palcem, ale nie :) Póki jest wypukły to bez problemu można go nakładać od razu na dolną i górną wargę, świetny pomysł!


Balsam na początku nakłada się świetnie na usta, wszystko jest w porządku, ale po jakimś czasie balsam robi się coraz bardziej miękki. Nie wiem jakim cudem, ale dostaje się w miejsce zakręcania i brudzi zamknięcie. 
Jeżeli chodzi o nawilżanie to uważam, że nawet w tej roli się sprawdził. Pozostawia na ustach przyjemną nietłustą pięknie pachnącą warstwę. Naprawdę bardzo przyjemnie się go używa :)


Cena: 19,99 zł









Balsam ma cudowne opakowanie, które może się podobać, do tego balsam pięknie pachnie. Mogłabym go używać cały czas ze względu na zapach :) 


A jeżeli Wy macie chęć na spróbowanie tego balsamu to macie teraz możliwość! 

Zapraszam na FB,  gdzie konkurs się odbywa :) 



pozdrawiam,



14 komentarzy:

  1. Jeszcze nie miałam okazji używać tych balsamów, ale ciekawią mnie. Może wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam go, z początku skradł moje serce, ale pod koniec używania opakowania już mnie tak nie zachwycał, stał się jakiś dziwny w swojej konsystencji i działaniu, a data przydatności była nadal okej...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach musi być śliczny w takich przypadkach :) wygląda również ciekawie, przyjrzę mu się bliżej :D pozdrawiam, zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Opakowanie kojarzy mi się z mambą :D smakowite!

    OdpowiedzUsuń
  5. kOSTECZKA TAKA BY MI SIĘ PRZYDAŁA ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze nie miałam tego balsamu, ale kusi mnie strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam podobny z Perfecty na zime i bylam zadowolona, latem stawiam na pomadki kolorowe i blyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pachną i działają świetnie ale opakowania mają kiepskie i często się psują;/

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś wersję KOKOSOWĄ - całkiem fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie nie powalił, recenzowałam go niedawno :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger