czerwca 09, 2016

GLYSKINCARE | Delikatny płyn do mycia twarzy



Produkty od GlySkinCare poznałam już chwilę temu i niektóre polubiłam, a inne niestety mi nie pasowały. Tym razem mam dla Was recenzję delikatnego płynu do mycia twarzy, który nie zawiera mydła.




Opis produktu:
Skoncentrowany płyn do mycia twarzy, bez dodatku mydła i alkaliów. Skutecznie usuwa makijaż pozostawiając uczucie komfortu nawilżonej skóry. Zawarty w preparacie kwas glikolowy pomaga przywrócić jej naturalny odczyn pH. Preparat może być stosowany przez osoby mające cerę skłonną do podrażnień.

Korzyści:
Nie zawiera mydła i alkaliów
Naturalne pH
Delikatny dla skóry
Skutecznie usuwa makijaż

Opakowanie:
200 ml

Sposób użycia:

Płyn należy stosować na zwilżoną skórę twarzy. Delikatnie umyć twarz Gentle Cleanser, a następnie spłukać letnią wodą. Unikać kontaktu z oczami.



Opakowanie: To duża 200ml butelka z dozownikiem. Jest bardzo wygodna, dużo wygodniejsza niż żele w tubce. Do dozowania mamy pompkę, która dozuje nam idealną ilość produktu. Ogólnie opakowanie prezentuje się bardzo dobrze.




Zapach: Produkt jest praktycznie bezzapachowy.
Konsystencja: Płyn do mycia ma bardzo kremową konsystencję. Nie pieni się praktycznie w ogóle.
Działanie: Najpierw zmywam makijaż płynem dwufazowym, następnie przemywam twarz płynem, oraz używam rano, aby odświeżyć cerę. Płyn ten jest delikatny i miałam wrażenie niedomycia twarzy, jednak po umyciu i przetarciu potem wacikiem nasączonym płynem micelarnym widać, że radzi sobie z ostatecznym oczyszczeniem bardzo dobrze. Nie wysusza skóry, ani nie podrażnia. 
Wydajność: Jedna pompka wystarcza na jedno użycie, ja używam dwa razy dziennie od około dwóch miesięcy i mam jeszcze połowę opakowania.
Cena: ok. 32 zł / 200ml








Płyn do mycia jest całkiem dobrym produktem, dobrze oczyszcza, nie uczula i jest bezzapachowy. Do tego jest mega wydajny i nie zawiera mydła. Niestety jedyna wada jak dla mnie to brak pienienia się produktu.

pozdrawiam,





3 komentarze:

  1. Ja bym chyba ten brak pienienia jakoś przeżyła, bo reszta na plus! ;-) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez bym wolała, gdyby się pieniło, zawsze to jakoś milej wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger