czerwca 05, 2016

ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI | Kolorówka i pięlęgnacja



Dawno na blogu nie było o ulubieńcach, dlatego postanowiłam nadrobić :) Pokażę Wam kilka kosmetyków z kolorówki i kilka z pielęgnacji. Wiele z nich to moje KWC i nie chciałabym, aby zostały wycofane :)


Zaczniemy od kolorówki. Jak widać wyżej ulubieńcy są różnorodni i do ciała i do twarzy i do włosów :) 


 CIAŁO

Od kiedy otrzymałam paczkę Ambasadorską od Le Petit Marseillais pod prysznicem rządzi pielęgnujący olejek do mycia. Olejek Arganowy & Kwiat Pomarańczy. Uwielbiam go, zwłaszcza za zapach. Więcej o nim poczytacie tutaj.

Pod wpływem chwili kupiłam w Rossmanie peeling z soli morskiej od Isana. Był dość tani i skusiła mnie ta sól morska ;) Peeling polubiłam, bo łagodnie peelinguje ciało i delikatnie świeżo pachnie, chociaż konsystencję ma bardziej żelu pod prysznic z drobinkami soli.




TWARZ


Płyn oczarowy do twarzy Fitomed używam jako toniku do twarzy, po umyciu żelem przecieram twarz wacikiem nasączonym płynem oczarowym, bądź spryskuję nim całą twarz. Ma świeny wpływ na moją cerę, łagodzi zaczerwienienia i na co dzień fajny do odświeżenia. 

Szukałam jakiegoś żelu do twarzy, który  po umyciu nie sprawi, że skóra jest przesuszona, ponieważ miałam ostatnio problem z suchą skórą. Postanowiłam postawić na dermokometyki i nie zawiodłam się - Dermedic kremowy żel do mycia okazał się świetny.

Sylveco oczyszczający peeling do twarzy kupiłam przez przypadek licząc na dobre oczyszczanie twarzy i potrzebowałam drobnego peelingu, który pomoże w pozbyciu się suchych skórek. Ten jest dość mocnym zdzierakiem i lubię za jego skład.




WŁOSY


Na Meet Beauty stałam się szczęśliwą posiadaczką kilku kosmetyków Gliss Kur - maski, odżywki bez spłukiwania oraz olejku do włosów. Dzięki badaniu skóry głowy Pani na stoisku dopasowała mi odpowiednie kosmetyki i mega zaskoczyłam się ich działaniem. Chociaż nigdy nie liczę, że jakiekolwiek kosmetyki odbudują strukturę włosa, to tak stosowanie tych kosmetyków zdecydowanie polepszyło wygląd włosów. Po użyciu dzięki odżywce łatwiejsze jest rozczesywanie, a dzięki masce są wygładzone. Do tego olejek jest pachnącym, wygładzającym uzupełnieniem. Za jakiś czas postaram się więcej napisać na ich temat :)




W ulubieńcach kosmetycznych nie mogło zabraknąć suchego szamponu Batiste :) A ten o zapachu eden to najlepszy jaki miałam ze wszystkich zapachowych! Szkoda, że to limitowana edycja :( Więcej o stosowaniu suchych szamponów tutaj




Z kolorówki nie mam wielu ulubieńców, bo lubię testować nowe kosmetyki i często jak jeden się skończy kupuję inny. Ale te, które pokazuję to kosmetyki, po które jednak ostatnio sięgam najczęściej.




USTA


Ostatnio najczęściej sięgam po dwie kredki do ust z Golden Rose - Matte Lipstick Crayon. Mają piękne ciemne odcienie i są matowe, do tego trzymają się na ustach mega długo. Są idealne!




CERA


Od kiedy pierwszy raz użyłam korektora w płynie pod oczy z Catrice pokochałam go. Liquid Camouflage świetnie kryje i bardzo dobrze radzi sobie z zaczerwieniami. To już moje drugie opakowanie tego produktu i na pewno nie ostatnie :)

Kolejny produkt, który poznałam dzięki Meet Beauty to podkład z Lirene - No mask. Kryje idealnie, cera wygląda zdrowo i trzyma się naprawdę długo. Aż nie chce się wierzyć, że jest to podkład drogeryjny :) Więcej na jego temat przeczytacie tutaj



O najlepszym pudrze brązującym pisałam już kiedyś tutaj, więc warto go przypomnieć. Vita Liberata Trystal Minerals to kosmetyk, który sprawia, że twarz wygląda na delikatnie opaloną i trzyma się cały dzień. Do tego jest mega wydajny, mam go od sierpnia 2015 i mam nadzieję, że na jeszcze trochę mi wystarczy :)

O najlepszym pudrze matującym do twarzy też kiedyś pisałam tutaj, był nim Paese puder ryżowy i nadal byłby moim ulubionym, gdyby nie Ecocera, która ma identyczny kosmetyk w cenie 2 razy niższej, a właściwościach identycznych ;)




Róży używam rzadko, ale ostatnio zaczęłam sięgać po nie coraz częściej, żeby troszkę ożywić twarz :) Mam ich kilka, ale zawsze sięgam po ten ze Sleek. Ja mam paletkę California i używam tak naprawdę dwóch odcieni (z lewej i z prawej), oprócz środkowego, bo daje najsłabszy efekt na twarzy. Lubię ją, bo róże są trwałe i trzymają się praktycznie cały dzień na twarzy.





OCZY


Chciałam wybrać kilka kosmetyków do oczu, które bardzo lubię, jednak ostatnio nie trafiłam na ulubieńca w tuszach, a z eyelinerami jest różnie ;) Najczęściej sięgam po tę paletkę do oczu - Makeup Revolution Flawless Matte. Paletka ma dużo podobnych odcieni, jednak to nic. Cienie są dość trwałe, cały dzień trzymają się na powiece i do tego łatwo się blendują.




I to wszyscy moi ostatni ulubieńcy. Niektórych produktów pojawiły się recenzje na blogu, więc podlinkowałam obok danego produktu.
Co do pozostałych, to którego kosmetyku jesteście najbardziej ciekawe? :)

pozdrawiam,





16 komentarzy:

  1. Też kocham te ołówkoszminki z Golden Rose, zwłaszcza właśnie piątkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Też polubiłam ten peeling Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest naprawdę fajny :) Ma miliony drobinek i do tego ładnie pachnie :)

      Usuń
  3. Też lubię tą odżywkę w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po całym zestawie włosy są zupełnie inne, a nie spodziewałabym się po drogeryjnym kosmetyku ;)

      Usuń
  4. Fitomed płyny do twarzy nawet lubiłam . Fajny jest też ten peeling Sylveco. Natomiast ten produkt do mycia twarzy Dermedic strasznie mi przesuszał skórę i używałam go ostatecznie do mycia rąk i ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to chyba zależy od cery :) Mi ten dermedic bardzo pomógł :)

      Usuń
  5. Pokaźna ta paletka Revolution. I kolory fajne. A puder Ecocery mam i zaskoczył mnie, bo taniutki, a bardzo fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jedną kredkę GR, całkiem fajna jest :) ciekawa ta paletka MUR, ma sporo kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo jestem ciekawa tego podkładu Lirene no mask.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawi mnie ten podkład Lirene. Dzisiaj dostałam go w paczce więc niebawem wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka Make Up Revolution - coś genialnego, bardzo bym ją chciała ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Konturówki z GR są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kredki z golden rose znam i uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger