czerwca 25, 2016

NOWOŚCI KOSMETYCZNE | Maj / Czerwiec



W ciągu ostatnich dwóch miesięcy wpadło mi troszkę nowych kosmetyków. Na pewno większości z nich niedługo ukażą się recenzje, bo produkty są warte uwagi :) Dziś pokażę Wam kilka ciekawych nowości kosmetycznych.





Paczka niespodzianka, która do mnie dotarła to paczka od FM World Polska. Była to całkiem niespodziewana przesyłka, której zawartość bardzo mnie zaskoczyła :) W środku znalazły się perfumy Federico Mahora. Więcej na temat tych perfum postaram się napisać w niedługim czasie.




Kolejna paczka, którą już od dawna testuję to kosmetyki od Laboratorum Cosmeceuticum. Są to naturalne kosmetyki, które są naprawdę świetne i więcej na ich temat będzie na dniach :)




Uwielbiam maseczki algowe. Małam do tej pory maseczkę algową od Bielendy, ale się skończyła, więc na szybko ją kupiłam. Ta z bielendy jest typowo dla kosmetyczek o naprawdę dużej pojemności 500g i starcza na bardzo długo, a kosztuje na allegro ok. 40zł. A ta z Organique ma tylko 50g i kosztowała 25zł. No ale zobaczymy ;)




Dzięki portalowi urodaizdrowie.pl otrzymałam do testowania serum do twarzy z witaminą C z firmy Cosmabell. Bardzo lubię kosmetyki z witaminą C, zawsze mają świetny wpływ na moją cerę. Zobaczymy jak będzie w tym przypadku :)




Na dniach otrzymałam mega pakę od Lirene. Na konferencji Meet Beauty było stoisko Lirene, tam się zgłosiłam i niedawno zostałam wybrana do testów nowości Lirene na najbliższy czas. Bardzo mnie ucieszyła ta wiadomość, ponieważ podkład, który otrzymałam na warsztatach okazał się świetny i mam nadzieję poznać pozostałe ich kosmetyki :) Recenzja podkładu tutaj -> KLIK



Jak widać nowości jest sporo, każdy kosmetyk z osobna tak naprawdę mnie ciekawi. Najbardziej chyba kosmetyki do makijażu no i balsam bronzujący pod prysznic :)



W konkursie na Fanpage Vipera udało mi się wygrać nowość - eyeliner. Akurat eyeliner u mnie w makijażu to podstawa, więc okaże się czy stanie się moim ulubieńcem. Do tego ma mieć właściwości pielęgnujące i ma wpływ na porost rzęs. Sprawdzimy :)



I to tyle nowości kosmetycznych
Jest coś co Was najbardziej zainteresowało? :)
Koniecznie dajcie znać!

pozdrawiam,





17 komentarzy:

  1. Lirene zazdroszczę :) Miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. GM i takie ładne opakowania to coś nowego. Ciekawi mnie jak maska z organique sobie poradzi. A lirene sporo nowości ostatnio wprowadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście chodziło mi o FM, a nie o GM, z rozpędu źle trafiłam :D

      Usuń
  3. Naturlane kosmetyki <3 Lirene mnie nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. już tutaj widzę kilka perełek <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowości z Lirene wyglądają kolorowo i zachęcająco. Serum Cosmabel z Wit C na pewno świetne. Polny Warkocz mam i ja. Jestem zadowolona z Mazidła Konopne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe nowości, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też testuję to serum z witaminą c:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej paki z Lirene to Ci zazdroszcze ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To serum do twarzy z witaminą C bardzo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale tego dużo :). Życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger