czerwca 24, 2016

TISANE | Balsamik do ust dla dzieci


Balsamy do ust Tisane zna pewnie wiele z Was, ale czy znacie ten balsamik do ust dla dzieci? :) Zapraszam na recenzję kolejnego świetnego balsamu do ust!
A o kultowym balsamie Tisane (w słoiczku i w pomadce oraz 2x5 do paznokci) poczytasz tutaj -> KLIK




Balsam ochronny do usta dla dzieci Tisane zawiera naturalną kompozycję składników nawilżających, wygładzających i odżywiających. Chroni przed niekorzystnym wpływem mrozu, wiatru, deszczu i słońca. Doskonale radzi sobie ze spierzchniętymi, obtartymi i obgryzionymi ustami. Przeciwdziała stanom zapalnym i przyspiesza regenerację naskórka.
Sposób użycia: Cienką warstwę balsamu nanieść na usta lub inne miejsca, które wymagają pielęgnacji, ochrony i nawilżenia.
Balsam ochronny do usta dla dzieci Tisane nie ma: parafiny, silikonów, parabenów, sztucznych aromatów, barwników, pochodnych PEG, alkoholu.



Balsam do ust znajduje się w plastikowym zakręcanym słoiczku - tak jak w przypadku podstawowej wersji Tisane. Opakowanie jest poręczne, malutkie i zawsze można je mieć ze sobą.


Konsystencja jest bardzo miękka i tłusta, ładnie rozpuszcza się pod palcem i nakłada na usta. Pachnie też bardzo ładnie, słodko, miodowo, a nawet troszkę kokosowo :)
Bardzo podoba mi się też skład tego balsamiku. 


Kosmetyk ten jest bardzo nawilżający. Nie wiem czy nawet nie bardziej niż ta podstawowa wersja, ale jestem nim zachwycona. Usta po użyciu są mega nawilżone i utrzymuje się naprawdę długo.
Niestety nie miałam okazji jeszcze użyć go na ustach dziecka, bo dopiero jest w drodze, a balsamik jest dla dzieci powyżej 1 roku. 
Jest bardzo wydajny, dzięki gęstej konsystencji starcza na bardzo długo.
 


Cena: ok. 13 zł
Dostępność: Apteki, np. tutaj

 








Świetny balsamik dla każdego, nie tylko dla dzieci :) Świetnie nawilża usta, sprawia że są mega miękkie i przy regularnym stosowaniu nie ma problemu z przesuszonymi ustami. Szczerze polecam!






13 komentarzy:

  1. O jaki uroczy:) kolor i małpka przyjemne dla oka:) mam klasyczny balsam i wersję w sztyfcie, ale jednak co słoiczek, to słoiczek;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, opakowanie urocze :) Ja chyba mimo wszystko i tak wolę wersję w słoiczku

      Usuń
  2. Ten balasamk wciąż jestedla mnie wielką zagadką :) Obecnie używam Carmexa i musze przyznać, że też jest bardzo fajny..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmex uwielbiam, chociaż dość intensywnie kiedyś używałam i powiem szczerze, że troszkę "przejadł" mi się :)

      Usuń
  3. Nie przepadam za klasycznym Tisane, ale ta małpka i skład mnie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest bardzo ładne, do tego skład naprawdę świetny

      Usuń
  4. Słyszałam, że balsamiki do ust tej firmy są fajne i dobrze działają, ale o takiej dziecięcej wersji nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwie klasyczne wersje, ale tą polubiłam dużo bardziej :)

      Usuń
  5. Kosmetyki dla dzieci zawsze są delikatniejsze - no i jak napisalas, ten chyba nawet bardziej nawilza niz wersja "normalna" ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś byłam ogromną fanką Tisane,ale ta dla dzieci wygląda obłędnie z pewnością na sezon jesienno - zimowy kupię mojemu synkowi

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Cosmetics my Addiction | Beauty Blog , Blogger